Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@03:22:27 GMT

ترامپ، یک مقام دیگر را ناگهانی برکنار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۲۵۲۵

ترامپ، یک مقام دیگر را ناگهانی برکنار کرد

ساعت24-ترامپ با تغییر رئیس اداره کارکنان فدرال، تلاش می‌کند مسئولیت این اداره را به کاخ سفید بسپارد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در پایگاه اینترنتی خود نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه ناگهان رئیس اداره کارکنان فدرال خود را پس از فقط هفت ماه برکنار کرد و این اداره را که بر دو میلیون و یکصد هزار کارمند دولتی نظارت دارد، بدون سرپرست گذاشت، آن هم زمانی که کاخ سفید پیشنهاد داده است مسئولیت‌های این اداره به طور چشمگیری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد مارگارت ویچرت، مقام ارشد دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید، جایگزین جف تین هان پون، رئیس اداره مدیریت کارکنان فدرال می‌شود. کاخ سفید به درخواست‌ها برای اظهار نظر در خصوص برکناری پون که سنا در ماه مارس صلاحیتش را برای این سمت تایید کرده بود، هیچ پاسخی نداد اما افراد نزدیک به پون گفتند او بر سر ایجاد تغییرات در این اداره که از نقش و اختیارات وی کاسته بود، با دولت اختلاف داشت.

بر اساس بخشی از سازماندهی مجدد ادارات دولتی پیشنهادی از سوی ترامپ در ماه ژوئن، بخش زیادی از عملکرد اداره مدیریت کارکنان فدرال به نهاد‌های دیگر واگذار و نقش سیاسی آن به کاخ سفید سپرده خواهد شد.

 در حالی که پون به صورت علنی از این برنامه حمایت کرد، اما به صورت خصوصی به قانونگذاران در کنگره گفته بود این تغییرات باید مورد تایید کنگره قرار بگیرد، که همین مسئله موجب شد وی دیگر مورد تایید کاخ سفید نباشد.

مارگارت ویچرت در عین حال که سرپرست اداره مدیریت کارکنان فدرال خواهد شد به نقش خود به عنوان معاون دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید نیز ادامه خواهد داد، اقدامی که در راستای تلاش‌های کاخ سفید برای محول کردن تصمیم گیری‌ها درباره سیاست‌های کارکنان فدرال به کاخ سفید است.

صداوسیما

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه