Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:04:51 GMT

رسوایی اخلاقی آقای بازیگر با آقای ماساژور+ جزییات

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۴۶۶۴

رکنا:آقای بازیگر رسوایی اخلاقی به بار آورد.

یک ماساژور مرد آمریکایی کوین اسپیسی هنرپیشه مشهور را متهم کرده چند سال پیش هنگام ماساژ با او بدرفتاری جنسی داشته است.به گزارش گروه ترجمه رکنا، کوین اسپیسی یکی از هنرپیشه های معروف هالیوودی ، بازیگر Actor تئاتر و سینما، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌ نویس و خواننده آمریکایی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال چندین بار اتهامات جنسی به این بازیگر معروف زده شده و اخیرا هم یک ماساژور مرد آمریکایی او را به دست درازی متهم کرده است.

به نقل از وب سایت هالیوود ریپورتر در جدید ترین اتهام جنسی علیه این هنرپیشه هالیوود، یک ماساژور مرد او را متهم کرده 2 سال پیش به هنگام ماساژ Massage دادن اسپیسی او را مجبور کرده دو مرتبه اندام‌های جنسی او را با دهان لمس کند.

این ماساژور که تصویری از او منتشر نشده، مدعی شده اسپیسی در یک اقامتگاه خصوصی در مالیبو کالیفرنیا او را دعوت به ماساژ کرده و بعد در اتاق ماساژ را قفل کرده و در طول ماساژ از او خواسته اندام‌های جنسی‌اش را لمس کند.

ماساژور در ادامه گفته او از این کار سر باز زده و به اسپیسی گفته او یک متخصص ماساژ درمانی است و از این راه امرار معاش کرده و همسر و فرزند دارد، اما با وجود اصرار او، اسپیسی از جا بلند شده و تلاش کرده او را ببوسد و اندام‌های جنسی او را لمس کند.

قربانی بعد از این قضیه از کوین برای این اتهامش شکایت کرده و این چندمین اتهام مشابه علیه کوین اسپیسی 58 ساله است. شهرت این هنرپیشه پس از این اتهام های سریالی از سوء رفتارهای جنسی او، به شدت خدشه‌دار شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

ترامپ: من به پادشاه عربستان تعظیم نکردم / اگر ما نبودیم ایران دو هفته ای عربستان را شکست می داد

پزشک منحرف بیماران و پرستاران را مجبور به کارهای ناشایست می کرد+عکس

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز بازیگر Actor خواننده ماساژ Massage اخبار حوادث متهم عکس مرد آمریکایی جنسی عکس دختر قتل زندگی ایران فیلم دوست آمریکا مرد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرکوب خشن اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، نشان‌دهنده‌ی رسوایی بزرگ غرب در ادعای حقوق بشر و آزادی بیان است.

علی نظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا از فلسطین و غزه، بیداری افکار عمومی جهانی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد سرکوب خشن اساتید و دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا توسط حکومت این کشور هستیم؛ این موضوع، رسوایی بزرگ آمریکا و جهان غرب است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آمریکا ادعای احترام به آزادی بیان دارد؛ الان شاهد بازداشت اساتید و دانشجویان و امنیتی شدن فضای علمی دانشگاه‌های آمریکا هستیم؛ آمریکا در ادعای احترام به آزادی بیان، رسوای جهانیان شده است.

نظری تصریح کرد: امروز، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ دانشجویان آمریکا علیه صهیونیسم جنایتکار به پا خاسته‌اند.

وی اضافه کرد: سرکوب دانشجویان معترض آمریکا گویای آن بوده که دولت آمریکا، حق اعتراض و انتقاد اساتید و دانشجویان را پذیرا نیست؛ آمریکا حامی صهیونیسم کودک‌کش و سرکوب کننده‌ی آزادی بیان است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آرمان فلسطین یک هنجار انسانی است؛ انقلاب اسلامی ایران، دفاع از این هنجار انسانی را فریاد زد.

نظری ادامه داد: مقاومت فلسطین و غزه و فعالیت‌های جبهه مقاومت در راستای تعالیم قرآن کریم است؛ ما وظیفه داریم از مستضعفان دفاع کنیم.

وی بیان کرد: اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نشانه جهانی‌شدن پیام حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.

نظری اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین است و رژیم فرعونی صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی