Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک و نوجوان، برنامه های فرهنگی ایستگاه کتابخانه سیار در 4 منطقه روستایی و محروم خوزستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اجرای این برنامه گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قراراست ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در مناطق روستایی و محروم و راه اندازی ایستگاه های سیار کتابخانه ای در 4 منطقه محروم و روستایی استان خوزستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روستای دوگچه شهر میدوارود باغملک، روستای ذاود بخش چلو شهرستان اندیکا، روستای هوفل شرقی سوسنگرد و روستای شهرویی شهرستان بهبهان را مناطقی عنوان کرد که بترتیب در روزهای 14، 15، 16 و 17 مهرماه  به آن ها خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد.

کوهی رستمی با تاکید بر اینکه پایه و اساس پیشرفت در هر جامعه توجه به کتاب، افزایش آگاهی و بالا بردن سطح سواد استاظهار داشت: راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار، پایه ریزی یک فرهنگ حسنه است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان تصریح کرد: نیروهای ماهر و متخصص کانون و کتابداران، فعالیت های متنوعی چون نمایش فیلم، کتابخوانی، نمایش عروسکی، نقد کتاب، نقاشی و خوشنویسی را در این کتابخانه های سیار به کودکان و نوجوانان هدیه می دهند تا استعدادهای نهفته آنان شکوفا شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری برنامه های کودک در هفته ملی کودک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان