Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، محسن جهرودی در روند بازدید از دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در خصوص برنامه سایپا برای مقابله با تحریم‌ها، اظهار داشت: استراتژی گروه خودروسازی سایپا نگاه به تولید داخل با حداکثر داخلی سازی در تولید خودرو است.

مدیرعامل سایپا در خصوص قیمت گذاری خودرو، افزود: خودرو نقش تعیین کننده و مستقیمی بر زندگی همه اقشار جامعه دارد و بر اساس سیاست های دولت و تصمیماتی که اخیرا” اتخاذ شده، قیمت گذاری خودرو با توجه به تغییرات در نرخ ارز و قیمت حامل‌های تولید از جمله قیمت آلومینیوم، فولاد، مواد پلیمری و تمامی مواردی که تاثیرگذاری مستقیم بر محصول نهایی دارند، به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار شده و این سازمان متولی کشف واقعی قیمت خودرو و اعلام عمومی قیمت خودروهای تولید داخل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تا زمانی که این سازمان قیمت‌های جدید را اعلام نکند، ملاک همان قیمت‌های قبلی است و به محض اعلام توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ‌تولیدکنندگان، قیمت خودروها تثبیت خواهد شد.

جهرودی در پاسخ به سئوالی در خصوص ازدحام متقاضیان برای پیش خرید خودرو در طرح اخیر سایپا گفت: گروه سایپا به لحاظ سخت افزاری و زیرساخت‌های تکنولوژی اطلاعات در وضعیتی قرار دارد که توان پاسخگویی به هجوم کاربران و ‌متقاضیان را دارد ولیکن حجم تقاضاها در طرح های پیش فروش با حجم عرضه برابر نیست که باعث ازدحام در سایت فروش می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند

منصور دیان اردستانی،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم   در خصوص دامپروری در استان گفت:ت: هم اینک ۶ هزار و ۸۷۵ واحد دامداری صنعتی و سنتی در زمینه‌های پرورش و نگهداری گاو شیری، گوساله پرواری، گوسفند و بز داشتی و پرواری و شتر با ظرفیت کل دام سبک و سنگین ۵۸۸ هزار و ۲۸۸ راس در استان قم فعال است.

وی افزود: در اثر تلاش بهره‌برداران بخش دامپروری قم، این استان در تولید محصولات دامی جایگاه خوبی در سطح کشور دارد که در همین خصوص طی سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار تُن گوشت قرمز و شیر خام در قم تولید و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: با توجه به راهبرد اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم در تامین امنیت غذایی مردم، وضعیت تولید محصولات دامی در استان به صورت مستمر رصد و برای افزایش میزان آن از سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه حمایت می‌شود.

مجموع تولید سالانه محصولات کشاورزی قم در بخش‌های مختلف بیش‌از ۸۰۰ هزار تُن است و به گفته مسئولان جهاد کشاورزی قم، افزایش سطح تولید محصولات به خصوص در حوزه دام و طیور در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.

۲ درصد از تولیدات پروتینی کشور با تلاش فعالان حوزه دام و طیور استان قم تامین می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد فعالیت‌های بخش کشاورزی در قم با وجود کم‌بودن مساحت استان، دارای بهره‌وری و اثربخشی بالایی است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تن‌هایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف قم را به خود اختصاص داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد