Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@02:54:57 GMT

توقیف محموله قاچاق سلاح در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۶۰۱۴

توقیف محموله قاچاق سلاح در کرمانشاه

محموله قاچاق اسلحه در کرمانشاه کشف و توقیف شد / در محور کامیاران- کرمانشاه به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که پس از دستور توقف به خودرو و بی توجهی راننده و سرنشینان، عملیات تعقیب و گریز انجام گرفت

کرمانشاه_ ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه کشف و توقیف شد.

مهر به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، ضابطین دستگاه قضایی مستقر در محور کامیاران- کرمانشاه به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که پس از دستور توقف به خودرو و بی توجهی راننده و سرنشینان، عملیات تعقیب و گریز انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این تعقیب و گریز  به علت بی توجهی به هشدار و دستور ایست ضابطین قضایی به سمت خودروی مذکور پنج تیر شلیک کردند که سرنشینان خودور در پی تیراندازی اقدام به پرتاب بخشی از محموله خود به بیرون ازخودرو کردند و همچنان به مسیر خود ادامه دادند.

بانزدیک شدن خودروی حامل محموله قاچاق به ورودی روانسر ضابطین دستگاه قضایی در ورودی شهر مورد نظر اقدام به ایجاد  معبر کرده و خودرو مذکور به سمت جاده خاکی منحرف و متوقف می شود.

  در پی بازرسی ضابطین قضایی از خودرو ۴۲ قبضه اسلحه وینچستر که به صورت حرفه ای در کپسول CNG و سپر ماشین جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

همچنین طی تحقیقات از سرنشینان خودرو مشخص شد که آنان اسلحه را از شهر مهاباد خریداری کرده و قرار داشته اند که آن را به شخصی در شهر کرمانشاه تحویل دهند.

متهمین دستگیر، خودرو با محموله توقیف و ضبط و برای این موضوع تشکیل پرونده شد وشخص تحویل گیرنده محموله تحت تعقیب قرار گرفته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی