Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار سرتیپ حسین سلامی در جمع 30 هزار تن از نیروهای بسیج اصفهان در رزمایش اقتدارعاشورایی بسیجیان اظهار کرد: واقعه غم ‌انگیز اهواز هر چند سناریویی خطرناک برای تفرقه‌افکنی بود اما عکس‌العمل مردم آن دیار و حضور بیکران مردم در مشایعت شهیدان نشان داد محاسبات مادی دشمنان برای ملت ایران قابل اعتنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجتماعات باشکوه مردم بسیجی در مراکز استان ها به خصوص حضور نمادین بسیجیان در ورزشگاه آزادی دوباره روح اقتدار، جهاد، مقاومت و ثبات قدم را به جهانیان نشان دادند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همواره مردم، باطل السحر دشمنان در ۴۰ سال گذشته بودند و پیوند امت و امام رمز پیروزی در همه عرصه‌های ایستادگی در برابر فتنه‌های دشمنان است.

وی گفت: در تاریخ نمی‌توانید ملتی را پیدا کنید که ۴۰ سال تنها در مقابل دشمنان مختلف ایستاده و راه سربلندی را هم طی کرده باشد و این به برکت ولایت فقیه و تبعیت مردم است.

سردار سلامی افزود: ملت ایران توانست بازدارندگی ابدی را در جهانی پر از آشوب برای خود تامین کند و برای ادامه این روند باید قدرت سازی کنیم و همواره در صحنه باشیم.

وی گفت: آمریکایی ها قصد کردند خاورمیانه جدیدی بسازند و امنیت صهیونیست‌ها را تامین کنند و به تاریخ کشور ما بازگردند اما همه این رویاها فرو پاشید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیداری اسلامی سیطره سیاسی آنها را دچار زوال کرد و هیچ زمانی آمریکا به اندازه امروز ضعیف و رو به زوال نبوده‌ است.

وی افزود: از آنها می پرسیم در این ۴۰ سال کدام پیروزی نظامی و توفیق سیاسی را به دست آوردید؟ چرا عراق در اختیار شما نیست؟ چرا در سوریه به آرزویتان نرسیدید و نتوانستید جلوی قدرت حزب الله را بگیرید و عربستان را از باتلاق یمن نجات دهید؟

سردار سلامی گفت: چرا نتوانستید در عرصه اقتصادی مقاومت ملت ایران را بشکنید؟ در انزوای سیاسی قرار گرفتید و نتوانستید حتی متحدان خود مثل اتحادیه اروپا، ترکیه و پاکستان و ... را همراه خود نگه دارید؟

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که رژیم صهیونیستی در قواره ما نیست و حزب الله ما برای نابودی او کافی است، افزود: به نخست وزیر دوره گردشان می‌گوییم به جای بدگویی از ایران، شنا کردن در مدیترانه را یاد بگیرد که سرنوشتش نابودی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکیه رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است