Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان وبلوچستان از توزیع هزار و200 حلقه لاستیک یارانه ای بین کامیون داران استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقایی در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: به دنبال مشکلات و سختی هایی که برای رانندگان استان سیستان وبلوچستان نسبت به تامین اقلام مورد نیاز به وجود آمد رایزنی های لازم برای حل بخشی از مشکلات آنها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از ضروری ترین نیازهای رانندگان استان گران شدن قیمت لاستیک خودرو بود که با هماهنگی دستگاه های مربوطه تعداد هزار و200حلقه لاستیک به صورت یارانه ای بین آنها توزیع شد و رانندگان می توانند از طریق سازمان صنعت،معدن و تجارت و دریافت معرفی از انجمن صنفی رانندگان در بخش بار و مسافر، نسبت به تهیه لاستیک مورد نیاز خود با قیمت تعاونی اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 5هزار و500 دستگاه خودرو در بخش حمل و نقل برون شهری استان فعالیت دارد ادامه داد: به منظور تسریع در روند حل مشکلات کامیون داران استان پیگیری های بیشتر در دست اقدام است تا سهیمه لاستیک این استان افزایش یابد.
خانقایی به شایعات فضای مجازی نیز اشاره کرد و افزود: برخی ها در کانال های خبری و معاند نظام اقدام به نشر شایعه اعتصاب رانندگان در استان سیستان وبلوچستان کرده اند که از پایه کذب است و ما تاکنون هیچ موردی از اعتصاب در این استان نداشته ایم.
وی تاکید کرد که جاده های استان نیز برای تردد تمامی خودروها در امنیت کامل است و رانندگان به شایعات توخالی در فضای مجازی که فاقد سندیت و اعتبار است توجه نکنند.
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی