Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:21:14 GMT

تلفات انفجار بیجی عراق به یک کشته و 32 زخمی رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۸۶۴۵

تلفات انفجار بیجی عراق به یک کشته و 32 زخمی رسید

بغداد – ایرنا – وزارت بهداشت عراق تلفات انفجار پالایشگاه بیجی در شمال استان صلاح الدین (شمال بغداد) را یک کشته و 32 زخمی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سیف بدر' سخنگوی این وزارتخانه امروز شنبه در اظهاراتی گفت که براثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودرو حامل کارکنان پالایشگاه بیجی باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 32 نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشتر منابع امنیتی عراق بامداد امروز (شنبه) اعلام کردند که براثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودرو حامل کارکنان پالایشگاه بیجی یک نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.
شهر فلوجه ازتوابع استان الانبار در غرب بغداد نیز امروز شاهد انفجار یک بمب بود که براثر آن 5 نفر زخمی شدند که تن از مجروحان از نیروهای پلیس عراق هستند.
شهر فلوجه به عنوان یکی از پایگاه های اصلی گروه تروریستی داعش در 28 خرداد 95 و پالایشگاه بیجی به عنوان یکی از منابع اصلی قاچاق نفت این گروه تروریستی در 17 خرداد 94 به طور کامل از دست داعش آزاد شدند.
وضعیت امنیت عمومی عراق در طول سالجاری نسبت به سنوات گذشته آرام تر بوده اما هر از چندی عناصر پراکنده داعش که در عراق از آنها به هسته های خفته تعبیر می شود دست به عملیات ناامنی برای برهم زدن ثبات در عراق می زنند.
با وجود آن، نیروهای امنیتی عراق در طول این سال عملیات اطلاعاتی و امنیتی گسترده ای را برای ردگیری و بازداشت یا نابود کردن این هسته های خفته داعش در مناطق مختلف عراق آغاز کرده اند.
خاورم *4*353*380*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انفجار پالايشگاه بيجي داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است