Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همیشه در پست دروازه‌بانی رقابت وجود دارد، چه من باشم چه دروازه‌بان‌های دیگر.

به گزارش وب سایت نود، رشید مظاهری در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم اردوی خوبی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با بولیوی جزو دیدارهای خوبی خواهد بود. بولیوی با تیم‌هایی مثل برزیل بازی کرده و فکر می‌کنم حریف قدری است و می‌توانیم از این حریف استفاده کنیم.

او در خصوص رقابت دروازه‌بان‌ها برای رسیدن به درون دروازه تیم ملی گفت: نمی‌توانم در مورد سایر دروازه‌بان‌ها و خودم نظر بدهم. درباره دیگران نمی‌توانم نظر بدهم، چون خودم دروازه‌بان هستم. باید تلاش بی وقفه داشته باشم و خودم را برای جام ملت‌های آسیا آماه کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: همیشه در پست دروازه‌بانی رقابت وجود دارد، چه من باشم چه دروازه‌بان‌های دیگر. تنها کاری که باید انجام دهیم، تلاش کردن است.

مظاهری در واکنش به این سؤال که آیا بهتر نیست تیم ملی بازی‌های دوستانه بزرگ برگزار کند، گفت: در مورد این موضوع، خیلی نمی‌توانم صحبت کنم، چون یک سری مسائل مانند موضوعات سیاسی هست که نمی‌توانم حرف بزنم.

او بار دیگر در رابطه با شرایط خودش عنوان کرد: چند سال است شبانه روز تمرین می‌کنم تا به اهدافم برسیم. حداقل کاری که می‌توانم بکنم این است که تا روز آخری که اینجا حضور دارم، بگویم تلاشم را کرده‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه ظاهرا با نرفتن به یک باشگاه اسپانیایی که از آنجا پیشنهاد داشت، باعث شده که در تیم ملی بازی نکند، گفت: توافق رسیده بودم که به باشگاه دیگری بروم، اما بحث رضایت‌نامه بود، نه چیز دیگری. در مورد بازی کردن نمی‌دانم چه بگویم، اما اینکه به تیم خارجی نرفتم، بحث مبلغ رضایت‌نامه بود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!

به گزارش "ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الخلیج بود که این مسابقه با درخشش فوق ستاره پرتغالی آغاز شد و رونالدو در همان ۱۲ دقیقه ابتدایی مسابقه دو مرتبه دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه پنجم بازی و روی اشتباه سنگربان الخلیج، این کریستیانو رونالدو بود که توانست توپ را به کنترل خود در بیاورد و در شرایطی که در ادامه نیز تعادل خود را از دست داده بود، اما موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر صفر کند تا تیم میزبان خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

با وجود اینکه استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیامده و سکوهای خالی زیادی در استادیوم الاول پارک دیده می‌شود، اما تماشاگران حاضر در ورزشگاه از گل ستاره محبوب خود به وجد آمده و همراه با کریستیانو فریاد شادی معروف او را سر زدند.

گلی که کریستیانو وارد دروازه الخلیج کرد، سی‌ امین گل فوق ستاره در این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان بود تا او به یکه تازی و نمایش درخشان خود ادامه دهد. گلی که موجب شد تا رونالدو در لیگ عربستان به یک رکورد جالب دست یابد.

پیش از این، تنها یک بازیکن توانسته بود بیش از ۳۰ گل را در یک فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر برساند. عبدالرزاق حمدالله در فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ توانست برای تیم فوتبال النصر ۳۴ مرتبه گل زنی کند.‌ حالا رونالدو جدیدترین بازیکنی است که در یک فصل از رقابت‌های لیگ عربستان از ۳۰ گل فراتر رفته است.

البته این پایان کار نبود چرا که فقط هفت دقیقه بعد و در دقیقه دوازدهم مسابقه بود که روی ارسال تماشایی مارسلو بروزوویچ، یک موقعیت ایده‌آل در دهانه دروازه به دست آمد که رونالدو با یک پرواز دیدنی و تماشایی، موفق شد با یک ضربه سر، توپ را به کنج دروازه الخلیج فرستاده و حساب کار را دو بر صفر کند.

با این گل فوق ستاره پرتغالی علاوه بر اینکه شمار گل‌هایش را در این فصل به عدد ۳۱ رساند، موفق شد به رکورد ۷۲۴ گل بدون احتساب ضربات پنالتی در تمام طول دوران حرفه‌ای خود برسد. حالا رونالدو در ادامه فصل این فرصت را دارد تا از رکورد 34 گل عبدالرزاق حمدالله عبور کرده و بیشترین گل را در یک فصل از لیگ عربستان به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند