Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم رشتچی ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه  ۱۰۳ واحد آموزشی در استان زنجان در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور با آمار زیر پنج نفر دانش‌آموز تشکیل می‌شود، افزود: این تعداد مدرسه ۹ درصد از کل مدارس استان زنجان را شامل می شود.

 وی ادامه داد: سال تحصیلی برای ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در قالب ۹ هزار و ۲۶۱ کلاس درس و ۲ هزار و ۴۴۴ مدرسه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشتچی افزود: برای آغاز سال تحصیلی جدید ۴۴۷ نفر از طریق آزمون سراسری و ۲۴۴ نفر از طریق استخدام پیمانی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش استان زنجان شده‌اند، گفت: در سال‌جاری ۶۹۲ نفر از همکاران فرهنگی استان زنجان نیز بازنشسته شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: استقرار پایه دوازدهم و کامل شدن نظام جدید آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی با در نظر گرفتن ساختار جدید آموزشی از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید بود که صورت گرفته است.

رشتچی با اشاره به بهره‌مندی ۷۶ هزار و ۷۹۳ نفر از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در ۴۲۵ پایگاه آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: کسب هشت مقام کشوری در مسابقات پرسش مهر و ۸۵ مقام در مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین ۹ مقام کشوری در مسابقات قرآنی از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان زنجانی در سال‌جاری است.

وی در ادامه  از اسکان ۱۶ هزار و ۲۰۰ خانواده فرهنگی در مدارس استان زنجان در تعطیلات تابستان سال‌جاری خبر داد و گفت: در ایام سوگواری نیز یک هزار و ۴۰۰ نفر در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند.

کد خبر 4422324

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان زنجان مدرسه بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد گردشگری یاسوج هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش، مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

علی اسماعیلی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تکریم مقام معلم، اظهار کرد: فرهنگ، اخلاق، تدین و همه خوبی‌ها را مدیون معلمان هستیم.


وی تصریح کرد: اگر به خصوصیات شهید مرتضی مطهری مانند روحیه معنوی، رابطه معنوی با شاگردان، عشق به شاگرد، تشویق و زمینه فراهم کردن خوانده و پی برده باشیم در وجود همه نیز معلمان زنجانی قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمی عشق خالصانه‌ای برای ارتقاء جامعه و جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توان به میراث عظیم معنوی و مادی و فرهنگ شفاهی استان امیدوار بود، خاطرنشان کرد: موزه آموزش پرورش استان زنجان از سال گذشته در مدرسه شریعتی زنجان افتتاح شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد