Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:44:47 GMT

دستگیری زوجی که قاتل زنجیره ای بودند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۰۰۹۸

حوادث رکنا: پلیس مکزیک در حومه شهر مکزیکوسیتی یک زوج را به اتهام قتل ۱۰ زن و فروش یک نوزاد دستگیر کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پلیس Police مکزیک با تحت نظر قرار دادن این زوج، آن دو را در حالی دستگیر کرد که قصد داشتند اعضای مثله شده بدن قربانیان خود را ناپدید کنند. همچنین در ادامه بازرسی‌ها تعداد بیشتری از اعضای مثله شده بدن انسان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند از آنجاییکه در وضعیت مناسبی نبودند برای شناسایی قربانیان به انجام تست‌های پزشکی قانونی نیاز است.

بنابر اعلام پلیس مکزیک، این زوج در بازجویی‌های خود به قتل Murder دست‌کم ۱۰ زن اعتراف کرده‌اند. آنها همچنین به فروختن نوزاد یکی از قربانیان به زوجی دیگر اقدام کرده‌اند.

به گزارش روزنامه گاردین، در سال‌های اخیر موجی از موارد قتل زنان در مکزیک مشاهده شده‌ است. همچنین مشخص نیست قاچاق Contraband کودک در این کشور به چه میزان گسترده است با این وجود شبکه حقوق کودکان در مکزیک برآورد کرده‌ که روزانه به طور میانگین چهار کودک در این کشور ناپدید می‌شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

لحظه حمله پلنگ به مردی که قصد نجاتش را داشت + فیلم

دختر جوان پس از کشتن نامزد خائنش قلب و مغز او را خورد و فیلم آن را منتشر کرد +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents پلیس Police پزشکی قتل Murder روزنامه قاچاق Contraband اخبار حوادث نوزاد دستگیر زوج پلیس مکزیک زنجیره ای عکس فیلم دختر ایران زندگی مرد دوست قتل زندان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی

ایتنا - نگرانی‌هایی در محافل اروپایی به دلیل توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی و میزان نفوذ آنها وجود دارد که ممکن است منجر به ظهور به اصطلاح "ربات‌های قاتل" شود.

روز دوشنبه، اتریش خواستار تلاش‌های جدیدی برای تنظیم قوانینی برای استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های تسلیحاتی شد، در حالی که میزبان کنفرانسی با عنوان «انسانیت در تقاطع: سیستم‌های تسلیحات خودمختار و چالش‌های مقررات» بود.

این کنفرانس با هدف احیای بحث‌های متوقف شده در مورد این موضوع، یعنی توسعه هوش مصنوعی و لزوم وجود کنترل‌هایی برای تنظیم آن برای مهار هر گونه پیامدهای نامطلوبی که ممکن است منجر شود، برگزار می‌شود.

با پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی، سیستم‌های تسلیحاتی که می‌توانند بدون دخالت انسان کشته شوند، بیشتر نمایان می‌شوند و چالش‌های اخلاقی و قانونی را ایجاد می‌کنند که اکثر کشورها می‌گویند باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در جلسه‌ای با حضور سازمان‌های غیردولتی و بین‌المللی و همچنین نمایندگانی از 143 کشور گفت: «اکنون زمان توافق بر سر قوانین بین‌المللی است، استانداردهایی برای تضمین کنترل انسانی.»

وی در سخنرانی افتتاحیه خود در این کنفرانس افزود: «ما حداقل باید اطمینان حاصل کنیم که تصمیمات حیاتی در مورد اینکه چه کسی زندگی می‌کند و چه کسی می‌میرد در دست انسان‌ها باقی بماند، نه ماشین‌ها».

برای سالها بحث در سازمان ملل بدون دستیابی به نتایج ملموس گذشت. بسیاری از شرکت کنندگان در کنفرانس دو روزه در وین اعلام کردند که زمان برای اقدام به سرعت در حال اتمام است.

میرجانا اسپولیاریک، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، در جریان میزگردی در کنفرانس گفت: «بسیار مهم است که ما به سرعت اقدام کنیم.

وی افزود: آنچه امروز در زمینه‌های مختلف خشونت شاهد آن هستیم، شکست‌های اخلاقی در برابر جامعه جهانی است.

هوش مصنوعی در حال حاضر در میدان‌های جنگ استفاده می‌شود. دیپلمات‌ها می گویند که پهپادهای اوکراینی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی زمانی که ارتباط بین آنها و اپراتور با استفاده از تکنیک‌های پارازیت قطع شود، به مسیر خود به سمت هدف خود ادامه دهند.

ایالات متحده در این ماه اعلام کرد که در حال بررسی گزارش رسانه‌ای است مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل از هوش مصنوعی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه استفاده می کند.

جان تالین، یکی از محققان، می‌گوید: «ما قبلاً دیده‌ایم که هوش مصنوعی مرتکب اشتباهات کوچک و بزرگ می‌شود، از تشخیص ندادن بین توپ فوتبال و سر بدون موی داور گرفته تا مرگ عابران پیاده در جاده‌ها ناشی از اتومبیل‌های خودران».

توسعه‌دهنده نرم‌افزار و سرمایه‌گذار فناوری، در نامه‌ای رسمی گفت که قادر به شناسایی افرادی است که خارج از خطوط تعیین‌شده راه می‌روند.
وی افزود: باید در مورد اتکا به دقت این سامانه ها چه در بخش نظامی و چه غیرنظامی بسیار دقت کنیم.

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟