Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: با بارش باران شاهد آب‌گرفتگی در محور‌ها بودیم و در حال حاضر برخی از محور‌های فرعی استان‌های گیلان و مازندران دچار انسداد شده و محور‌های فومن-قلعه‌رودخان در استان گیلان به علت ریزش پل و محور املش-اتاقور و محور‌های رویان-آبپری و رامسر-سلیمان‌آباد در استان مازندران مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از بازگشایی محور‌های رامسر شیرود و رامسر جواهرده که دیروز مسدود بودند خبر داد و گفت: برخی از محور‌های فرعی در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان، مسدود هستند و تلاش‌ها برای بازگشایی ادامه دارد، همچنین بارش‌ها سبب اختلال در تردد در محور‌های درون شهری برخی از استان‌های شمالی نیز شده‌اند.

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف در دهانه شمالی تونل کندوان در محور کرج-چالوس هستیم و بارش باران همچنان در محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، البرز، تبریز-اهر و اهر-کلیور در آذربایجان شرقی ادامه دارد و مه گرفتگی نیز در ارتفاعات محور‌های کرج-چالوس، اسالم-خلخال، اردبیل-آستارا و فیروزکوه نیز مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و ادامه روند بارش در محور‌های مواصلاتی علاوه بر اینکه توصیه مؤکد ما این است که رانندگان قبل از آغاز سفر حتما از وضعیت محور مطلع شوند و با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس حاصل کنند، احتمال می‌دهیم که شرایط محیطی برای سفر به استا‌های گلستان، خراسان شمالی، البرز، مازندران و گیلان تا فردا مناسب نباشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی و جوی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد