Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مجری تلویزیونی محبوب ۶۰ ساله ظاهرا در زمینه خرید و فروش املاک علاقه زیادی دارد این بار یک خانه بسیار بزرگ و باشکوه به سبک هالیوود قدیم را برای خرید انتخاب کرد.

این عمارت آفتاب گیر کالیفرنیایی در سال ۱۹۶۲ و توسط معمار معروف جان الگین وولف که طراحی خانه‌های زیادی در هالیوود را در کارنامه کاری خود دارد، طراحی شده و صاحب پیشین آن بازیگر و فعال حقوق بشر مارجوری لورد بود تا آنکه پس از فوت او در سال ۲۰۱۵، به قیمت ۸٫۳ میلیون دلار به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانه جدید دی جنرس تمام و کمال یک عمارت لاکچری در سبک وینتج است که البته توسط یک شرکت طراحی واقع در لس آنجلس، نوسازی شده است.

این خانه به شکل یک طبقه، ولی بسیار بزرگ طراحی شده و دارای سقف‌هایی با تزئینات چوبی است و با وجود پنجره‌های تمام قد می‌توان گفت: تقریبا تمام اتاق‌های این عمارت چشم انداز فوق العاده‌ای از شهر تا اقیانوس دارد.

این خانه فضای بزرگی به وسعت ۴۷۴ مترمربع در اختیار صاحبخانه قرار داده و چندین کاناپه خاکستری رنگ نرم و راحت نیز دکوراسیون اتاق را راحت‌تر و دلچسب‌تر نشان می‌دهد.

دورنمای عمارت باشکوه الن دی جنرس

محوطه اتاق نشیمن به گونه‌ای طراحی شده که منتهی به یک آشپزخانه و محیط کوچکی برای صرف صبحانه و همچنین فضایی شبیه اتاق کار می‌شود.

این خانه پنج اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی دارد و بزرگترین اتاق خواب این خانه دارای لاکچری‌ترین حمام و سرویس بهداشی خانه است و در‌های آن به سمت استخر و اسپا باز می‌شود.

خانه بزرگ مجری معروف دی جنرس

عمارت باشکوه الن دی جنرس در بورلی هیلز

خانه جدید الن دی جنرس در کالیفرنیا

طراحی داخلی خانه الن دی جنرس

دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن

دکور و چیدمان اتاق نشیمن

میز و صندلی ناهار مشکی در آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق خواب بزرگ

حمام مجلل با آینه‌های بزرگ

منبع: پرشین وی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون طراحی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رنگین کمان زیبا در آسمان تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رنگین کمان زیبا در آسمان تهران
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند