Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سید یوسف مولایی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی به این شرح صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مقام معظم رهبری)
برادر ارجمند سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز
هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی، آنان که درراه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان‌برکف و همیشه بیدار و هوشیار آن به‌عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه‌روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.
در تقدیر از شما حافظان و پاسداران امنیت در هفته گرامی داشت نیروی انتظامی که با شعار " پلیس مقتدر امین مردم" نام‌گذاری شده است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرت‌عالی و همکاران محترمتان در استان البرز، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه‌ ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مؤید و منصور باشید.
سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی مولایی فرمانده سپاه هفته نیروی انتظامی مقام معظم رهبری پلیس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند