Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کوهبنان با حضور اعضای شورای تأمین، شورای اداری، جمعی از خانوادهای معزز شهیدان و ایثارگران، 14 مهرماه در محل فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ صمدالله ترابی، فرمانده نیروی انتظامی کوهبنان بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا زمینه برای مشارکت شهروندان در ارتقای امنیت اجتماعی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا، مشارکت تمامی دستگاه‌ها و اقشار اجتماعی در راستای استقرار نظم و امنیت ضروری است.
وی اظهار کرد: در حالی که تأمین امنیت و اجرای قانون از مهم‌ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی است بخش عمده‌ای از این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.
ترابی یادآور شد: نظر به اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است؛ باید از صلابت و اقتدار ویژه همراه با عدالت و مروت برخوردار باشد و در کنار سپاه پاسداران و بسیج در راستای امنیت و آرامش جامعه گام بردارد تا مردم امنیت را با تمام وجود لمس کنند.
وی بیان کرد: از ابتدای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان و بدخواهان از تمام ابزارها و ترفندهای سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی و نظامی و... استفاده کردند اما در پرتو منویات مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای مسلح و حضور گسترده مردم در صحنه با شکست مواجه شدند.
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز جمهوری اسلامی بهره‌مند از نیروهای نظامی و انتظامی قوی است که نشان از مکتب دینی و نیروی مسلح الهی دارد.
وی اظهار کرد: هر جامعه‌ای نیازمند امنیت است اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... مختل خواهد شد، لذا پیامبر اکرم(ص) بر نعمت امنیت و سلامت تأکید دارند.
امام جمعه کوهبنان افزود: همه مجموعه‌ها باید در ایجاد و احساس امنیت تلاش کنند، لذا نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی در ایجاد کشوری امن در منطقه موفق بوده است.
وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتدار باید مد نظر باشد و نیروی انتظامی در راستای کسب قدرت و اقتدار با توکل به خدا و کسب معنویت تلاش می‌کند.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: همه نیروها نیازمند ارتباط مستمر با خداوند هستند که در پرتو ایمان نیروی جهادی رشد می‌کند و برای همیشه خود را سرباز می‌دانند.
وی یادآور شد: در همه صحنه‌ها انسان نیاز به یاری و عنایت خدا دارد. لذا، توسل به اولیاء و اقامه نماز را در رأس کارهای خویش قرار دهید.
امام جمعه کوهبنان افزود: نیروی انتظامی، نیرویی مردمی است که مهر و رأفت نیروهای مسلح را مردم لمس می‌کنند چون آنان فرزندان همین ملت هستند و باید در راستای خدمت به مردم و ارزش به آنان تلاش کنند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی بایستی آمادگی و فداکاری، اعتماد به نفس و خودباوری را سرلوحه کار خویش قرار دهد چون دشمنان همواره بر طبل نمی‌توانیم می‌کوبند اما ما بسیاری از صحنه‌ها را برای دشمنان روشن کردیم.
جعفری بیان کرد: اقتدار امنیتی و اطلاعاتی نیروهای مسلح دشمنان را به حیرت وا داشته است؛ اقتدار موشکی سپاه پاسداران به برکت انقلاب اسلامی در پناه مدیریت دینی شکل گرفته است، لذا هر جا توکل خدا بوده در مبارزه با اشرار، سوداگران و... موفق بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: سازمان‌دهی و تبعیت و اطلاعت از پیشوای ولی امر مسلمین جهان بایستی در رأس امور باشد، چراکه مدیریت در داخل و مدیریت نیروهای انقلابی در سراسر جهان را رهبر معظم انقلاب عهده‌دار هستند.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: قدرت‌هایی با هم متحد شدند و خباثت‌هایی در برخی کشورها انجام می‌دهند اما دشمنان از قدرت موشکی حزب‌الله در وحشت هستند؛ امروز با مدیریت انضباط نظامی می‌توانیم بر کاستی‌ها پیروز شویم.
وی گفت: نیروی انتظامی در دید مردم است باید قانون‌گرایی را سرلوحه کار خویش قرار دهد و از کج‌رفتاری پرهیز کند؛ مردم از دستگاه انتظامی توقع خاصی دارند چون تمام مأموریت‌ها در راستای امنیت و آرامش مردم است.
جعفری تأکید کرد: با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، مردمی بودن، وحدت و همدلی نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و بسیج باید امنیت و آرامش همچنان حفظ شود.
همچنین در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی پوراسلامی، دادستان کوهبنان گفت: شهرستان کوهبنان جزء امن‌ترین شهرهای استان است که این مهم نتیجه تلاش مستمر نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی با استناد به کلام نورانی مولای متقیان حضرت علی(ع)، عنوان کرد: حضرت همگان را به رعایت تقوای الهی، پرهیز از دنیا‌طلبی و دروغ‌پردازی، کسب اجر آخرت، مبارزه با ظلم و ظالم و طرفداری از مظلومان، نظم در کارها سفارش کرده است.
دادستان کوهبنان تأکید کرد: نیروی انتظامی باید نظم داشته باشد تا همگان به حق و حقوق خود برسند و تلاش کنند تا صلح و صفا در بین مردم جامعه حکم‌فرما شود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین

 

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که رزمایش نیروهای موشکی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در حال آماده سازی است، به اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و برخی مقامات انگلیسی و آمریکایی در مورد احتمال اعزام نیرو از کشورهای غربی به اوکراین مربوط است.

او در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مانور موشکی روسیه با چه تهدیداتی مرتبط است، گفت: «مسلماً صحبت بر سر اظهارات آقای ماکرون و نمایندگان دولت بریتانیا است. و اگر اشتباه نکنم، یک سناتور آمریکایی نیز به آنها ملحق شده و آنها از آمادگی و حتی قصد اعزام نیروهای مسلح به اوکراین، یعنی افشای واقعی حضور سربازان ناتو در مقابل ارتش روسیه صحبت کردند.»

دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که این یک دور کاملاً جدید و بی سابقه از تلاش برای تشدید تنش است  و اظهارات بی سابقه سیاستمداران غربی در مورد آمادگی آنها برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین مستلزم توجه و تدابیر ویژه است.

 

پسکوف همچنین در پاسخ به سوال دیگری گفت که وزارت دفاع روسیه در حال بررسی اطلاعاتی است که نشان می‌دهد فرانسه سربازان لژیون خارجی خود را به اوکراین فرستاده است یا خیر.

این واقعیت که گروهی از نیروهای نظامی فرانسوی در نبردهایی با واحدهای روسی در دونباس شرکت دارند، چند روز قبل توسط استفان برایان، دستیار سابق معاون وزیر دفاع ایالات متحده مطرح شد.

سخنگوی کرملین یادآور شد: در این رابطه، ابتدا باید درک کنید که این اطلاعات تا چه اندازه درست است. گزارش‌هایی وجود دارد که مقامات نظامی ما در حال بررسی آنها هستند. ما اخیرا شاهد دور جدیدی از تنش هستیم که توسط رئیس جمهور فرانسه آغاز شد و مسلماً این همه لفاظی بسیار خطرناک است.

کرملین اتهام مبنی بر آمادگی روسیه برای خرابکاری در اروپا را بی اساس خواند

دیمیتری پسکوف همچنین تاکید کرد که اتهامات مطرح شده توسط روزنامه فایننشال تایمز درباره آماده سازی ادعایی روسیه برای خرابکاری در اروپا کاملاً بی پایه و اساس است.او به خبرنگاران گفت: این مطلب جدی به نظر نمی‌رسد و اتهامات بی اساس با دلیل و بدون دلیل علیه مسکو در حال افزایش و تشدید است. تقریباً ما با این روحیه با چنین گزارشاتی برخورد می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • عزاداری مردم کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟