Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمهوری خواهان در پی قدرت گیری هر چه بیشتر در آمریکا هستند حتی اگر این هدف با زیر پا گذاشتن منافع مردم و اصول اخلاقی محقق شود و انتصاب «برت کاوانا» به ریاست دیوان عالی شاهدی بر این مدعاست.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل –فریبا پازوکی: «برت کاوانا»،نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ،رئیس جمهوری آمریکا برای ریاست دیوان عالی آمریکا از سوی سنا رای اعتماد آورده و بلافاصله سوگند یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتصاب در بحبوحه اعتراض ها علیه کاوانا که متهم به آزار جنسی دو زن شده است،انجام شد.

 

بسیاری از معترضان پلاکاردهایی را حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود: «من یک ناجی هستم نه یک مشکل ساز». افرادی که به انتصاب کاوانا اعتراض داشتند به ساختمان کنگره رفتند تا از رای اعتماد سنا به او جلوگیری کنند. همچنین وقتی کاوانا برای ادای سوگند وارد ساختمان دادگاه عالی شد، معترضان درهای ساختمان را می کوبیدند تا اعتراض خود را نشان دهند.

 

همچنین جمعیت زیادی از معترضان بر روی پله های دادگاه عالی،فریاد «هی هی،هو هو،کاوانا باید برود» را سر داده بودند.

 

وقتی پلیس آنها را از مقابل درهای دادگاه عالی متفرق کرد،معترضان شعار «نه عدالت،نه صلح» را سر دادند اما معلوم نیست که کاوانا این شعارها را شنیده است یا نه.

 

پلیس اعلام کرد که 14 نفر از معترضان هم در جریان رای اعتماد سنا به کاوانا در محل «گالری سنا»، دستگیر شدند.

 

معترضان در نقاط مختلف گالری با مشت های گره کرده ایستاده بودند و فریاد می زدند: «من موافق نیستم».

 

«برت کاونا» با پرونده فساد اخلاقی اش با کسب ۵۰ رای مثبت در برابر ۴۸ رای منفی از سنای آمریکا موفق شد از این مجلس رای اعتماد بگیرد تا رئیس دیوان عالی شود.

 

کاوانا رای اعتماد گرفت تا جمهوری خواهان محافظه کار سال های سال،عالی‌ترین نهاد قضایی و مرجع تفسیر قانون اساسی در آمریکا را در اختیار داشته باشند.

 

این همان چیزی است که جمهوری خواهان در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره خواستار آن بودند.

 

جمهوری خواهان می خواهند هر طور شده مجلس نمایندگان و دیگر پست های کلیدی را در آمریکا در اختیار داشته باشند تا جایگاه حزبی خود را در پی مشکلاتی که ترامپ برای آنها به وجود آورده است، حفظ کنند.

 

اگر دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده اند چنین اتفاقی می افتد، قدرت ترامپ تضعیف می شود و احتمال برکناری او از ریاست جمهوری هم وجود دارد.

 

به همین دلیل است که جمهوری خواهان در پی قدرت گیری هر چه بیشتر در آمریکا هستند حتی اگر این هدف با زیر پا گذاشتن منافع مردم و اصول اخلاقی محقق شود./

 

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش اقتدار عاشورایی کنگره بین المللی امام سجاد ع مجلس نیروی انتظامی اردبیل بارش باران در گیلان استان همدان کانون های مساجد رزمایش محمد رسول الله دیوان عالی جمهوری خواهان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

دیگر خبرها

  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود