Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برد تیم فوتسال مس سونگون مقابل فرش آرا در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی در نیمه دوم بازیکنان محکم بازی نکردند. به همین خاطر در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. مهمتر از آن، بازگشت حمید احمدی بعد از هشت ماه مصدومیت بود که خوشبختانه توانست گلزنی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل آذرخش در هفته سیزدهم، اظهار کرد: به اینکه آذرخش کجای جدول قرار دارد کاری نداریم. تمام مسابقات سخت است. در بازی با سن ایچ هم فکر می کردیم سه امتیاز مسابقه در جیبمان است ولی مساوی شدیم. آذرخش تیم باانگیزه ای است و اگر محکم بازی نکنیم سه امتیاز را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال مس درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تصریح کرد: سنگ سفیدی در ایتالیا به سر می برد ولی هنوز نمی دانیم که با باشگاه مدنظرش به توافق رسیده است یا خیر. فعلا او به ما اطلاعی نداده است. سنگ سفیدی با ما قرارداد داشت ولی نخواستیم مانع پیشرفتش شویم. وقتی به بنده گفتند سنگ سفیدی پیشنهاد دارد گفتم این فرصتی برای این بازیکن است که به یک کشور دیگر برود. برای همین جلوی او را نگرفتیم.

تقی پور در خصوص وضعیت فرهاد فخیم و تمایل این بازیکن برای بازگشت به لیگ اندونزی هم گفت: با فخیم صحبت کردیم و ماندنش در تیم مس نهایی شده است. او از اندونزی پیشنهاد داشت و دو، سه تیم او را می خواستند ولی این بازیکن به نوعی قانع است و در مس می ماند.

وی درباره احتمال جذب بازیکن خارجی برای مرحله پلی آف لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: صد درصد یک بازیکن خارجی و خوب جذب می کنیم تا جای سنگ سفیدی پر شود. برای جذب بازیکن تاپ خارجی در پلی آف برنامه داریم. هیچ اصراری نداریم این بازیکن برزیلی باشد؛ فقط باید با کیفیت باشد.

کد خبر 4422275 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل تقی پور تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران السد قطر دربی دربی هشتاد و هشتم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بازی های پاراآسیایی تیم فوتبال السد قطر تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فولاد خوزستان عصر روز دوشنبه از تراکتور تبریز پذیرایی خواهد کرد. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که پیش از آن بحث‌هایی درباره محرومیت کریستوفر کنت گلر اتریشی فولادی‌ها به وجود آمده است.

در بازی گذشته فولاد و آلومینیوم در یک صحنه داور وسط خطای نگه داشتن بیش از حد توپ (6 ثانیه) را از کنت گرفت و خطای دور ضربه به سود تیم اراکی اعلام کرد. بعد از این صحنه تصور می‌شد یاسر همرنگ به کریستوفر کنت گلر فولادی‌ها کارت زرد نشان داده اما این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه فولاد از تیم داوری بازی گذشته خود و سازمان لیگ استعلام گرفتند و متوجه شدند که به نام کنت کارت زردی در بازی قبل ثبت نشده است. اتفاقی که اگر رخ می‌داد منجر به 4 اخطاره شدن و محرومیت دروازه‌بان اتریشی می‌شد.

بر این اساس کنت مشکلی برای همراهی فولاد در مسابقه حساس فردا (دوشنبه) با تراکتور تبریز ندارد و با صلاح‌دید کادرفنی به میدان خواهد رفت.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت 19:30 روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی + فیلم
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند