Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  محمد قاسمی پور مسئول دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و به منظور بررسی وضعیت عملکرد واحدهای فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برای ارتقای دانش فنی مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری نشست سالانه به میزبانی حوزه هنری گیلان در منطقه دریایی سبلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به بخشی از برنامه‌های این نشست اشاره کرد و افزود: تشریح برنامه‌های نشست، گزارش فعالیت‌های دفتر شب خاطره و بررسی عملکرد استان‌ها در این زمینه، گزارش برنامه‌های ابتکاری استان‌ها، گزارش و طرح برنامه‌های تولیدی، بازدید از گلزار شهدای بندر انزلی و حضور بر سر مزار شهید اکبر صیاد بورانی، مروری بر فرایند تحقیق، بررسی تدوین و تولید کتاب کتیبه‌ای بر آسمان با حضور خاطره‌نگار کتاب و جلسه نقد و بررسی، برپایی کارگاه‌های آموزشی تاریخ و خاطره توسط کوروش علیانی، برگزاری کارگاه معیارها و ملاک‌های کارشناسی و داوری آثار دفاع مقدس از نگاه مرکز مطالعات و تحقیقات حوزه هنری با حضور محسن غنی‌یاری از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نشست خواهد بود.

قاسمی‌پور به حضور محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری در این نشست اشاره کرد و ادامه داد: معرفی تولیدات و برنامه‌های شاخص و ملاحظات در زمینه ادبیات پایداری و شب‌های خاطره توسط ریاست حوزه هنری از بخش‌های اصلی این نشست خواهد بود.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها به برگزاری شب خاطره دریادلان در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در شهر رشت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جنبی و مهم این نشست ۳ روزه برگزاری شب خاطره دریادلان خواهد بود که توسط حوزه هنری گیلان و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) نیروی دریای ارتش با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و محققان و مسئولان دفاتر ادبیات پایداری مراکز استانی در شهر رشت برگزار خواهد شد.

وی پایان بخش این نشست ۳ روزه را برپایی کارگاه با موضوع مسئله‌شناسی و سیاست‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی توسط ضامنی معاون فرهنگی امور استان‌های حوزه هنری اعلام کرد.

شایان ذکر است، نشست سالانه تخصصی مسئولان ادبیات پایداری از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه در منطقه دریایی انزلی و شب خاطره دریادلان روز ۱۸ مهرماه در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعوم (ع) نیروی دریایی ارتش در شهر رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 4423051 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات پایداری جشنواره تولیدات مراكز استان ها حوزه هنری کتاب و کتابخوانی ادبیات بازار نشر گردشگری ترجمه دفاع مقدس جنگ تحمیلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کتاب ادبیات جهان دفاع مقدس تجدید چاپ نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادبیات دفاع مقدس فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد