Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:33:56 GMT

شرکت تولی پرس قزوین به چرخه تولید باز گشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۱۳۸۸

شرکت تولی پرس قزوین به چرخه تولید باز گشت

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش دولت در جهت حفظ و رونق تولید، با تامین برخی مواد اولیه این شرکت از پتروشیمی ها و ترخیص فوری سایر مواد اولیه از گمرک های سراسری این شرکت دوباره توانست به چرخه تولید باز گردد.
این مسئول اضافه کرد: همه 400 کارگر این شرکت در 2 نوبت کاری دوباره به عرصه کار و تولید بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به تمهیدات دستگاه قضایی و فرمانداری شهرستان البرز در خصوص این شرکت تولیدی با سابقه، گفت: با توجه به پیگیری های استانداری و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی همه بدهی های این شرکت به دستگاه مالیاتی و تامین اجتماعی با شرایط و تمهیدات خاص وصول خواهد شد به گونه ای که این واحد تولیدی به مشکل برنخورد.
وی افزود: این شرکت با ظرفیت 150هزار تن تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی در سال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در ایران به شمار می رود.
شرکت تولی‌پرس در سال 1343 در شهر صنعتی شهرستان البرز استان قزوین تاسیس و راه اندازی شده است.
6104*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز تامین اجتماعی دستگاه قضایی گمرک مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند