Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان والیبال نشسته بانوان ایران در برابر ژاپن اظهار داشت: اینجا واقعا آوردگاه انسان های با اراده است. والیبالیست های ما هم امروز با اراده قوی و در دیداری پایاپایی و فشرده تیم پرقدرت ژاپن را شکست دادند.

وزیر ورزش و جوانان که از نزدیک نظاره گر این دیدار بود، تصریح کرد: دختران والیبال نشسته ایران با انگیزه بودند و با شور و شعف و نشاط توانستند این دیدار را با برتری  سه بر یک پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر بازخورد بازی امروز والیبال نشسته بانوان مقابل ژاپن را  مثبت دانست و توضیح داد: با این بازی امیدوار شدم که بتوانند مدال خوشرنگ طلا را هم  برای ورزش ایران به ارمغان آورند.

وزیر ورزش و جوانان کاروان خودباوری و امید را  کاروان خوبی توصیف کرد و ادامه داد: آقایان در 13 رشته و بانوان در 9 رشته در سومین دوره بازی های پارآسیایی 2018 شرکت کردند بطوریکه یک سوم کاروان ایران  را خانم ها تشکیل داده اند که امیدوارم در ادامه روند رو به رشد و توسعه بتوانند در این دوره هم نتایج خوبی بگیرند.

دکتر سلطانی فر توضیح داد: در بازی های پارآسیایی گوانگژو 27 طلا و در مجموع کاروان ایران 80 مدال بدست آورد در بازی های پارآسیایی اینچئون تعداد طلاها 37 و مجموع مدال ها 120 بود که انشالله روند در سومین دوره روبه توسعه باشد و موفقیت های این ورزشکاران با اراده استمرار یابد  تا دل مردم شاد شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های سال جاری ورزش ایران در رشته های مختلف از جمله موفقیت تاریخی تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه اظهار داشت: در بازی های آسیایی هم کاروان ورزشی ایران رکورد 62 مدال را در مجموع بدست آورد که امیدوارم در بازی های پارآسیایی 2018 موفقیت های ورزش ایران استمرار یابد و با نتایج خوب ورزشکاران دل مردم شاد شود و این رویداد موجب تحکیم وحدت ملی و ارتقا غرور ملی باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتبال جام جهانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است که روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران