Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌البرز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: در سه ماهه تابستان امسال بیش از ۱۶۰ میلیون تردد وسایل نقلیه در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز مهرداد جهانی اظهار کرد: میزان تردد وسایل نقلیه در ایام سفرهای تابستانی سال ۹۷  در محورهای ارتباطی استان البرز حدود ۱۶۰ میلیون بوده است که این آمار، استان البرز را در ردیف پرتردد ترین استان های کشور قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام تعطیلات  تابستان  سال جاری ۱۶۰ میلیون و ۳۷۷  هزار و ۹۵۵ تردد توسط ۴۴ دستگاه تردد شمار نصب شده درمحورهای  ارتباطی استان ثبت شده است.

جهانی همجواری با پایتخت و بزرگترین مرکز جمعیتی کشور و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی بیش از ۱۳ استان شمالی، غربی و شمال غربی کشور و قرار داشتن ۲ مسیر از ۴ مسیر دسترسی به استانهای سرسبز و مستعد گردشگری شمالی کشور دراین استان را، از دلایل عمده تردد بالا  در استان ذکر کرد و افزود: از کل تردد ثبت شده در استان۶/۹  درصد متعلق به وسایل نقلیه سنگین  و مابقی وسایل نقلیه سبک بوده است.

جهانی متوسط تردد ساعتی در محورهای ارتباطی استان را در ایام تابستان ۱۶۴۸ دستگاه برشمرد و افزود: آزادراه تهران- کرج با متوسط ثبت تردد ساعتی ۶۰۲۲ خودرو پرتردد ترین محور استان در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: پس از آن آزادراه کرج- قزوین با تردد ۵۲۱۳ تردد قرارداردو کمترین متوسط تردد ساعتی ثبت شده در استان نیز در محورگچسر - دیزین با ۲۳ تردد بوده است.

این مسئول در پایان افزود: بیشترین تردد ثبت شده در استان در روز ۱۷ شهریور با ۱ میلیون و ۹۴۳ هزار تردد رقم خورده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز ایمنی تردد جاده ای تابستان حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد