Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس هیچ چیز از لحاظ ظاهری نداشتیم اما باور به نصرت الهی ما را پیروز میدان نبرد با باطل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در آیین متمرکز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی که در گلزار شهدای گمنام آق قلا برگزارشد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس هیچ چیز از لحاظ ظاهری نداشتیم اما آنچه که ما را پیروز واقعی میدان نبرد با باطل کرد، خدامحور بودن و باور به نصرت الهی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیمروز عاشورا در دوران دفاع مقدس تکرار شد، افزود: فرهنگ شهادت غنی ترین فرهنگ است که در طول هشت سال در منش رزمندگان ما متبلور شد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دفاع برای هر موجودی ضروری و جنگ به خودی خود خسارت بار است. اما دفاع ما مقدس و هشت سال با ایثارگری بهترین جوانان ما همراه بود.

وی با اشاره با تاریخ 200 سال گذشته ایران گفت: در این دوران هرگاه ایران وارد جنگ می شد قسمتی از خاک خود را از دست می داد، پیش از هشت سال دفاع مقدس خرمشهر دو تا سه بار تصرف شد اما در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

معروفی جنگ هشت ساله ایران را نابرابر بیان کرد و افزود: برای نخستین بار بود که استکبار غرب و شرق در کنار هم برای نابودی کشوری قرار گرفتند .

این فرمانده دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان متذکر شد: در زمان زیارت یادمان ها به حقیقت اروند طلاییه و شلمچه و سایر مکان ها و ایثارگری های رزمندگان نگاه کنید و فکر کنید چرا یک انسان باید از همه چیزش بگذرد که بتواند خاک و ناموس خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه ما همواره به غیرت و عشق و ایمان و ناموس پرستی خود افتخار می کنیم، خاطرنشان کرد: باید به بازخوانی فرهنگ دفاع برای نوجوانان پرداخت تا بدانند که هزاران شهید و جانباز و مفقودالاثر برای حفظ ناموس و عزتشان جان فشانی کردند تا دچار غده سرطانی مانند داعش نشوند.

گفتنی است، در سال جاری بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان گلستان به راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا