Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@23:22:28 GMT

شناسایی و ساماندهی ۲۰۰ مداح و شاعر آئینی لامرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۵۷۳۸

شناسایی و ساماندهی ۲۰۰ مداح و شاعر آئینی لامرد

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حبیب باقری، سرپرست تبلیغات اسلامی لامرد امروز، 15 مهرماه، مداحان را مروجان هنرمند ترویج مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: مردم شهرستان لامرد از دیرباز علاقمند به اهل‌بیت(ع) بوده‌اند و این از برکات مجالس روضه و مداحی هنرمندانه مداحان بوده است که مردم را جذب و با اهل بیت(ع) بیشتر آشنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شهرستان لامرد، مداحان زیادی وجود دارد که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از مداحان و شاعران آئینی شناسائی شده و در سامانه طوبی ساماندهی شده‌اند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لامرد با بیان اینكه در طول برنامه‌های متنوع آموزشی ویژه مداحان برگزار می‌شود، به مداحان این شهرستان مژده داد که به‌زودی دوره آموزش مداحی برگزار خواهند كرد.
باقری در پایان گفت: شهرستان لامرد یكی از قطب‌های هنر تعزیه كشور نیز هست كه در آن هنرمندان تعزیه‌كار به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر تصاویر عاشورا را ترسیم می‌كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي ساماندهي مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار‌های حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان