Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست که صبح روز یکشنبه در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان ستادی و استانی این فدراسیون در نیمه اول سال جاری، تصریح کرد: خوشبختانه بازخوردهای دریافتی از جامعه ورزش در مجموع گویای رضایت از خدمات تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی است؛ با این حال همه تلاش ما این خواهد بود که با بهره گیری از دیدگاه متخصصان و دریافت نظرات جامعه ورزش خدمات خود را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوروزی همگامی فدراسیون پزشکی ورزشی با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی در آماده سازی و ارائه خدمات به ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی را نقطه درخشان دیگری در کارنامه این فدراسیون دانست و اطمینان داد که فدراسیون پزشکی ورزشی برای رویدادهای بزرگ پپیش روی ازجمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز چنین خدماتی  را ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه این فدراسیون به طور کلی هیچ ورزشکاری را به حال خود رها نمی کند و دایره خدمات فدراسیون از قهرمانان المیپیک تا ورزشکاران آماتور را شامل می شود، افزود:  این واقعیتی است که فدراسیون پزشکی ورزشی آن را به اثبات رسانده و در چارچوب قوانین و مقررات خدمات خود را ارائه کرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به روند رضایت بخش ساماندهی آنلاین ورزشکاران، تصریح کرد: خوشبختانه در این بخش توفیق ارزشمندی حاصل شده و ورزشکاران ایران اسلامی در هرکجای کشور که باشند می توانند بدون دغدغه به وصرت آنلاین به عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون درآیند، این اقدام بزرگ هم رضایت بیشتر ورزشکاران را به دنبال داشته است و هم سبب انضباط مالی بیشتر و تسهیل در ارزائه خدمات شده است.

دکتر نوروزی از انضباط اداری کارکنان فدراسیون ابراز رضایت کرد و گفت: در کنار همه این موارد ، برنامه محوری نیز همچنان در دستورکار کمیته های تخصصی فدراسیون است و امیدواریم بر اساس تقویم پیشنهادی در نیمه دوم سال جاری نیز بهترین خدمات در کمیته تخصصی فدراسیون ارائه شود.

وی گفت: از دیگر موفقیت هایی که به تازگی حاصل شده عضویت فدراسیون پزشکی ورزشی در  کارگروه تخصصی کمیسیون اصلی موضوع ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان و همچنین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک است که خود گویای گستردگی سطح تعامل این مجموعه با خانواده ورزش و اطمینان مجموعه ورزش به توانمندی های فدراسیون پزشکی ورزشی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جامعه خانواده قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک