Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) در یادواره شهدای اتحادیه صنف کیف، کفش، چرم و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به همت این اتحادیه، اتاق اصناف، حوزه بسیج شهدای اصناف و جامعه انجمن اسلامی اصناف بازار با حضور اعضای اتحادیه‌های صنفی شهرستان، مسئولین لشکری، خانواده های معزز شهدا و مردم شهیدپرور در مسجد پیغمبر(ص) همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در حال حاضر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان غدار جمهوری اسلامی به سر می‌بریم.
سردار مهدی فرجی ابراز داشت: این بازاریان هستند که به عنوان صحنه گردان اصلی این جنگ تمام عیار، ایفای نقش می‌کنند.
وی در ادامه از بازاریان به عنوان سرداران و امیران این جنگ یاد کرد و گفت: بازار فعلی ما همان بازاری است که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس صحنه گردان اصلی بودند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان از فتنه‌ای که در راستای به اغتشاش کشیدن بازار یاد کرد و یادآور شد: بازارفعلی ما همان بازار انقلابی است.
در پایان برنامه از خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان بازار تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف در مهار تورم را اساسی دانست.

وی، نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند و منکر است.

بیشتر بخوانید

دولت در زمینه کنترل مهار تورم از رشد نقدینگی جلوگیری کرد

نکونام، رعایت انصاف و اعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا در همان روز دانست و اضافه کرد: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم و همراهی آنان حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد از اصناف خواست: این روز را بهانه‌ای برای آغاز رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازار مرکز استان عملیاتی کنند.

در این نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید