Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع بارندگی در شهر رشت بازدید میدانی رییس شورای شهر رشت از معابر و محلات شهر از همان ساعات آغازین بارندگی صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، توجه ویژه رییس شورای شهر رشت به این مسئله، حضور در ستاد بحران و نظارت بر عملکرد معاونت خدمات‌شهری، مجموعه شهرداری و پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه باعث تسهیل در عبور و مرور شهروندان گردید و در این زمینه شاهد ادامه پیگیری‌های رییس شورای شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی در نامه‌ای خطاب به سرپرست شهرداری رشت با اشاره به شروع فصل بارندگی و مشکلات شهروندان در این فصل از وی خواستار بررسی و شناسایی نقاط آبگیر و رفع مشکلات در این حوزه از سوی شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان شد. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز شورای شهر شهرداری رفع نقاط آبگیر اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، علی کرمی فوق تخصص مهندسی ژنتیک در خصوص تأثیرات میکروپلاستیک‌ها در سلامتی انسان، بیان کرد: متأسفانه نتایج تحقیقات بیانگر وجود میکروپلاستیک‌ها در تمام بافت بدن انسان‌ها از جمله خون، کبد، کلیه، ادرار، دستگاه گوارش و از همه دردناک‌تر در جنین است و علاوه بر تأثیر در اختلالات هورمونی وارد یک عرصه بسیار خطرناکی همچون تغییر جنسیت، نازایی و تغییر هورمون‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین میکروپلاستیک‌ها در بروز سرطان‌ها، سندروم‌های متابولیک و اختلال در حوزه میکروبیوم معده اثرگذارند که تأثیرات جبران ناپذیری بر دستگاه گوارش و اختلال در تمام نواحی بدن دارند.

کرمی گفت: به واسطه استفاده گسترده کشاورزان از پلاستیک این میکروپلاستیک‌ها به چرخه غذایی وارد شده و باید اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گیرد که در صورت عدم به‌کارگیری اقدامات لازم نسل آینده با بحران‌های همچون نازایی و انواع سرطان‌ها رو به رو خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت صدا و سیما در راستای اطلاع رسانی گسترده، بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان مرجع فرهنگ سازی و اشاعه خبر توانایی اطلاع رسانی برای تمامی اقشار به خصوص کشاورزان و همگام سازی مردم را جهت کاهش یا حذف پلاستیک را دارند.

کرمی با اشاره به اقدام مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و چند نهاد دولتی و اقتصادی دیگر در خصوص کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تصریح کرد: این حرکت خوب و تأثیرگذار است اما باید ادامه دار باشد و به لحاظ قانونی دارای پشتوانه باشد تا بتوان به هدف کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی نزدیک تر شد.

کد خبر 6094500

دیگر خبرها

  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است