Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@10:37:42 GMT

55 تن سبوس یارانه ای به کهگیلویه اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۱۳۲۲

55 تن سبوس یارانه ای به کهگیلویه اختصاص یافت

جعفر نیکبخت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات توزیع سبوس در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: جهاد کشاورزی باید در توزیع سبوس با نیاز سنجی سهمیه بخش های شهرستان را به خوبی توزیع کند.
وی اضافه کرد: باید جهاد کشاورزی با مشخص کردن عاملین، سهمیه هر بخش را در آن منطقه توزیع کند.
نیکبخت با اشاره به وجود 10 هزارو 500 راس دام سنگین و 450 هزار راس دام سبک در سطح شهرستان گفت: سهمیه سبوس شهرستان بسیار کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 15 واحد دامداری صنعتی فعال در سطح شهرستان وجود دارد که در تمام فصول سال برای تهیه خوراک دام های خود با مشکل مواجه هستند.
نیکبخت اضافه کرد: با رایزنی با مسئولان استانی تخصیص سهمیه بیشتر پیگیری خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه هدف از توزیع سبوس بین دامداران را حمایت از تولیدکنندگان فرآورده های دامی و جلوگیری از افزایش نهاده های دامی به ویژه قیمت علوفه اعلام کرد.
شهرستان کهگیلویه با 131 هزار نفر جمعیت دارای چهار بخش، چهارشهر و 10 دهستان است.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز جهاد کشاورزی خوراک یارانه کهگیلویه سبوس اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد