Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر جوانی که به خانه همکلاسی اش رفته بود بعد از اینکه قلیان مصرف کرد بی هوش شد و هدف اقدام شیطانی همکلاسی اش قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،شینا 20 ساله مقابل بازپرس نشسته و تعریف می کند:  بی دغدغه درس خواندم و دیپلم گرفتم. همیشه بهترین امکانات وسایل را داشتم. وقتی به دانشگاه می رفتم همه می گفتند خوش به حالش؛ پدرش پولدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من که همیشه مورد توجه و احترام اطرافیانم بودم، مغرور و خودخواه بار آمدم. در دانشگاه با پسری به نام امیرعلی  دوست شدم که شبیه خودم بود. مغرور و خودخواه، دوستی با او باعث شد خیلی از اعتقاداتم را از دست بدهم و نوع لباس پوشیدن، حرکات و رفتارم تغییر کرد تحت تاثیر حرف های دوست نابابم، احترام خانواده ام را هم زیر پا گذاشتم، در برابر پدرم ایستادم و گفتم می خواهم زندگی مستقلی تشکیل بدهم و تنها باشم.

یک خواستگار خوب برایم آمد، نصیحت مادر و مادربزرگم مرا متقاعد کرد ازدواج کنم، اما امیر علی با حرف هایش مرا منصرف کرد. پدرم از دستم ناراحت بود و سرسنگین برخورد می کرد، مادرم هم با اینکه دلگیر بود، همچنان حساب بانکی ام را شارژ می کرد.

یک روز که به خانه امیرعلی رفته بودم، چند لحظه ای گذشت که دیدم امیرعلی نوشیدنی الکلی آورد و من هم برای اینکه جلوی او کم نیاورم آن نوشیدنی را خوردم. چند دقیقه بعد سرم گیج رفت و بی هوش شدم وقتی به هوش آمدم لباس تنم نبود و امیرعلی برهنه کنار من نشسته بود و لبخند می زد.این طور بود که به دام افتادم. حالا باید بگویم که «غلط کرده ام».

چند ماه از این موضوع  گذشت و من از نظر روحی ضربه محکمی خورده بودم ، به خودم آمد  که دیدم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم. خدا خیرش بدهد همسر برادرم را؛ او که فهمیده بود به بیراهه زده ام، دست به کار شد تا نجاتم بدهد، با اینکه گاهی خیلی اذیتش کرده ام و به قول معروف خواهر شوهر بازی برایش درآورده ام، خواهرانه جلو آمد و کمکم کرد.

با کمک درمانگر اعتیاد، و روحیه و انگیزه ای که همسر برادرم به من داد، توانسته ام خوب پیش بروم و از امیر علی هم شکایت کردم؛ امیدوارم بتوانم اشتباهات گذشته را جبران کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

سرنوشت سیاه 2 دختر دانش آموز در مدرسه +عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

مرگ تلخ دختر جوان تهرای با آبله مرغان / رویا را در بیمارستان کشتند + عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

مخوف ترین و مرگ آورترین زندان ایران+ عکس

از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته چه خبر؟ / سینا و ... رفتند + عکس و گفتگو

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

سنجاب رقاص عکاسان را شگفت زده کرد+عکس

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents مواد مخدر اخبار حوادث ازدواج داماد زندگی داستان من عکس ایران مرد فیلم زن قتل پسر دختر ازدواج بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

بیشتر بخوانید: قتل ۲ برادر در نمایشگاه ماشین با وینچستر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است. چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229279 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله