Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شاهین رحمانی عضو ایرانی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی احتمالی پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و اینکه باشگاه ایرانی باید هزینه‌هایی برای این بازی انجام دهد، گفت: «طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات بخشی از هزینه‌های اقامت میهمانان ویژه و بخشی از برگزاری مراسم اختتامیه بر عهده تیم میزبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تیم پرسپولیس میزبان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شود، هزینه‌های این باشگاه نسبت به میزبانی در سایر بازی‌ها بیشتر خواهد بود چرا که هرکجا بازی برگشت فینال برگزار شود علاوه بر حضور میهمانان ویژه و برگزاری مراسم جشن قهرمانی، کنگره کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنجا برگزار می‌شود و طبق پروتکل فینال، رییس، نایب رییس و مقامات ارشد AFC در این مراسم حضور خواهند داشت. این در حالی‌است که در سال‌های گذشته مقامات ارشد FIFA و UEFA هم برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا دعوت شدند و آمدند.»

رحمانی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «طبعاً هزینه برگزاری فینال بیشتر از بازی‌های معمولی خواهد بود چرا که میهمانان زیادی به محل برگزاری بازی برگشت می‌روند و این بازی چه در تهران باشد و چه در هر جای دیگر باعث می‌شود که تیم میزبان نسبت به بازی‌های معمولی هزینه‌های بیشتری انجام دهد.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس سر و صدا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!