Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بارسلونا بازهم در کسب پيروزي در اين هفته از لاليگا ناکام ماند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بارسلونا هم در مقابل والنسيا نتوانست به پيروزي برسد تا سومين تساوي فصلش را به دست آورد و با شکست رئال مادريد، سويا در عين شگفتي صدرنشين لاليگا شود. در آخرين مسابقه هفته هشتم لاليگا، والنسيا در مستايا ميزبان بارسلونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا که اميدوار بود با توجه به باخت رئال مادريد برنده از زمين خارج شد، ولي خيلي زود دروازه اش را بازشده ديد. يک کرنر ارسالي از جناح چپ در همان 90 ثانيه ابتدايي بازي، با ضربه تمام کننده گاراي در دهانه دروازه همراه شد تا بازي خيلي زود 1-0 شود. بعد از اين گل فشار بارسلونا براي جبران گل خورده روي دروازه حريف زياد شد و آن ها براي رسيدن به گل تساوي خيلي صبر نکردند. مسي آماده در دقيقه 23 روي يک و دو با سوارز و يک شوت زميني دقيق موفق شد بازي را به تساوي بکشاند تا دو تيم با تساوي 1-1 به رختکن بروند. در نيمه دوم هر دو تيم براي رسيدن به گل برتري تلاش کردند، طبق معمول بارسلونا با تاکتيک هميشگي اش در مالکيت توپ به دنبال خلق موقعيت بود ولي تيم والورده در کسب گل پيروزي ناکام ماند. به اين نرتيب مسابقه با همان نتيجه 1-1 پايان يافت. بارسلونا حالا 4 بازي است که در لاليگا پيروز نشده، و رقابت رئال و بارسا در امتياز از دست دادن ادامه دارد، با اين تساوي و شکست رئال مادريد در مقابل آلاوس، سويا صدرنشين هفته هشتم لاليگا شد.

در چارچوب هفته نهم ليگ يک فرانسه، تيم هاي پاري سن ژرمن و المپيک ليون در ورزشگاه پارک د پرنس به مصاف هم رفتند که در پايان، در شبي که ام باپه پوکر کرد و نيمار يک گل از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، شاگردان توخل اختلاف شان با تيم دوم جدول را به 8 امتياز رساندند. اين بازي جذاب و تماشايي در نهايت با 5 گل به سود شاگردان توماس توخل تمام شد تا اين تيم با 27 امتياز به صدرنشيني مقتدرانه اش ادامه دهد. تيم ميزبان در همان دقيقه 9 با پنالتي نيمار از حريف پيش افتاد. پي اس جي در دقيقه 32 به دليل اخراج کيمپمبه ده نفره شد اما ليون هم در دقيقه 45 با دو کارته شدن توسارت ده نفره شد. پي اس جي در نيمه دوم با درخشش امباپه 19 ساله که موفق شد در عين ناباوري 4 گل بثمر برساند توانست پيروز بازي شود. ستاره فرانسوي پي اس جي در دقايق 61، 66، 69 و 74 موفق شد گلزني کند تا يک شب رويايي داشته باشد.
پاري سن ژرمن 1-0 المپيک ليون | نيمار (دقيقه 9 - پنالتي): نيمار توانست پنالتي اي که ام باپه به دست آورده بود را خلاف جهت حرکت دروازه بان با خونسردي به گل تبديل کند.
پاري سن ژرمن 2-0 المپيک ليون | کيليان ام باپه (دقيقه 61): شوت ام باپه از درون محوطه جريمه با برخورد به تير عمودي دروازه، به گل تبديل شد. اين گل، شروع يک آتش بازي از سوي ستاره جوان پاريسي ها بود.
پاري سن ژرمن 3-0 المپيک ليون | کيليان ام باپه (دقيقه 66): پنج دقيقه پس از به ثمر رساندن گل اول، ام باپه پاس مارکينيوش را از درون محوطه شش قدم وارد دروازه ليون کرد تا گل دومش را در بازي به ثمر رسانده باشد.
پاري سن ژرمن 4-0 المپيک ليون | کيليان ام باپه (دقيقه 69): روي يک ضد حمله، نيمار توپ را به ام باپه واگذار کرد تا اين بازيکن در شرايط تقريبا تک به تک با دروازه بان حريف قرار بگيرد و هت تريک کند.
پاري سن ژرمن 5-0 المپيک ليون | کيليان ام باپه (دقيقه 74): در حالي که لحظاتي قبل از به ثمر رسيدن اين گل، دروازه بان حريف و مدافعان ليون مانع از گلزني توماس مونير و نيمار شدند، ام باپه تقريبا از روي نقطه پنالتي گل چهارمش را به ثمر رساند تا اين ستاره جوان يک شب به ياد ماندني در ورزشگاه پارک د پرنس رقم زده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا والنسيا ليون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد