Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش باقرجوان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری در کمسیون ماده ۱۲ استانی شرکتها تعداد ۱۶۰ فقره پرونده تخلف رسیدگی شد که ۱۷ فقره منجر به تذکر کتبی، ۴۷ فقره منجر به تبرئه، ۶ فقره تعطیلی شرکت و ۹۰ فقره منجر به جریمه نقدی شد که از این تعداد ۱۳ فقره تخلف در حوزه مسافربری و ۱۴۷ فقره در حوزه کالا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان نیز در شش ماهه اول سال جاری به ۶۴ فقره تخلف رسیدگی شد که از این تعداد ۱۷ فقره منجر به تبرئه و ۴۷ فقره منجر به لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه گردید.

وی اظهارداشت: اعم تخلفات صورت گرفته در حوزه مسافر، شکوائیه مسافرین مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافر و عدم ضوابط مدیر فنی بوده و در حوزه کالا نیز تخلفات مربوط به همراه نداشتن تجهیزات ایمنی و حمل محموله خارج از سیستم اعلان بار است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ حمل محموله بدون ضوابط ومقررات حمل و نقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی، اضافه تناژ  و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافری را از اهم تخلفات شرکتها و رانندگان است.

کد خبر 4423754

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان کامیون کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی شهرکرد مشهد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان