Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، از خانواده جانباز شهید حاج حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی اهواز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که همه ساله در اواخر ماه محرم مصادف با شهادت امام سجاد (ع) به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس می شود از خانواده جانباز شهید حاج حسین منجزی از شهدای حادثه تروریستی اهواز تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کنگره هر ساله با حضور مهمانان داخلی و خارجی و اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار و از شهدای شاخص جهان اسلام تجلیل می شود و امسال هم با حضور نمایندگانی از 26 کشور و خانواده های شهدا و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

 

در بخشی از این مراسم، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از خانواده های شهدا، از خانواده سردار شهید حاج حسین منجزی (جانباز 70 درصد) در حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به عنوان شهید شاخص و اسوه صبر و پایداری تجلیل شد.

 

در این مراسم از سوی حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور، نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان از خانواده شهید حاج حسین منجزی به صورت ویژه تجلیل شد. این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر 8 به درجه جانبازی نائل آمده بود.

 

همچنین از خانواده شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم هرمزگان، خانواده شهید سلمان برجسته از شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده شهیدان جزیلان از شهدای مقاومت یمن تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنگره بین المللی امام سجاد ع اربعین حسینی سیل در گیلان اردبیل شیراز کانون های مساجد اربعین رزمایش اقتدار عاشورایی شهید حسین منجزی حادثه تروریستی اهواز کنگره امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آئین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید «حجت اله یوسفیه» اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت رأس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

کد خبر 6095729

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان