Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سعید آذری در مورد وضعیت محسن مسلمان اظهار داشت: محسن مسلمان مثل شیر در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد او در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و توضیحاتی داد که مشکلات حل شد همه باید بدانیم که نام ذوب‌آهن از همه ما بزرگتر است و او اکنون همراه تیم عالی کار می‌کند.

وی در مورد اینکه، اما هفته پیش عنوان شد که مسلمان دوندگی و انگیزه لازم را در تمرینات و بازی‌های ذوب‌آهن ندارد، گفت: گزارش تمرین چهار روز اخیر ذوب‌آهن نشان می‌دهد محسن مسلمان فوق‌العاده با انگیزه است و در تمرینات حضوری فوق‌العاده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید قدرت استعداد خدادادیش را بداند.

وی در مورد حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود (دوشنبه) در کمیته انضباطی حاضر شوم که به دلیل برگزاری مجمع سالیانه باشگاه در نامه‌ای به فدراسیون خواهان تعویق زمان برگزاری این جلسه شدم. فریدون اصفهانیان باز هم از من شکایت کرده یک بار من ۵ میلیون تومان به خاطر شکایت او جریمه شده‌ام و اکنون شکایت جدیدی را مطرح کرده ایشان فکر می‌کند ما علیه داوری صحبت می‌کنیم در حالیکه حقایق را در مورد داوری می‌گوییم. در جلسه قبلی من فقط لایحه دفاعی فرستاده بودم، اما این مرتبه خودم به جلسه انضباطی می‌روم. اصفهانیان ظاهراً از اینکه من گفته‌ام او باید خداحافظی کند و سکان هدایت را به جوان‌تر‌ها بسپارد ناراحت شده است.

وی در مورد وضعیت حضور محسن مسلمان در کمیته اخلاق گفت: این مسئله هم حل شده و قرار شد مسلمان از رسانه‌ای که درباره او مطالبی را منتشر کرد شکایت کند. توصیه من به برخی افراد این است که برای ورزشکاران ما دایه مهربان‌تر از مادر نشوند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد