Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جان تری شب گذشته در بیانیه ای احساسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش وبسایت نود، جان تری کاپیتان سابق چلسی و تیم ملی انگلستان بعد از طی دورانی پرافتخار شب گذشته از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. تری در آکادمی باشگاه چلسی رشد کرد و اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان این باشگاه در سال 1998 انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تری بعد از مدتی به عنوان کاپیتان آبی ها منسوب شد و با این تیم 5 بار بر بام فوتبال انگلستان ایستاد. او بعد از آخرین قهرمانی چلسی در فصل 18-2017 لندن را ترک کرد و آخرین فصل دوران فوتبال خود را در آستون ویلا سپری کرد. 

به بهانه خداحافظی تری، با استناد به آمار اوپتا نگاهی خواهیم داشت به دوران 20 ساله او در دنیای فوتبال:

17: تری اولین بازی خود را برای چلسی در سن 17 سالگی انجام داد؛ دیداری مقابل آخرین تیم او، آستون ویلا در جام اتحادیه سال 1998.

492: تری با انجام 492 بازی در لیگ برتر شانزدهمین بازیکن باسابقه تاریخ این لیگ محسوب می‌شود.

41: با زدن 41 گل، تری گلزن ترین مدافع تاریخ لیگ برتر لقب گرفته است. در رده دوم، دیوید آنسورث مداقع سابق اورتون با 38 گل قرار دارد.

717: تری با انجام 717 بازی سومین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه چلسی محسوب می‌شود. تنها ران هریس (795) و پیتر بونتی (729) تعداد بازی های بیشتری برای آبی ها انجام داده اند.

109: تری چلسی را در چندین فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا همراهی کرد و با انجام 109 بازی، باسابقه ترین بازیکن تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفته است.

6: تری در اولین سال های حضور خود در چلسی، مقطعی را به شکل قرضی در ناتینگهام فارست گذراند و 6 بازی نیز با پیراهن این قهرمان سابق اروپا انجام داد.

78: با انجام 78 بازی، تری مشترکا در رده هجدهم باسابقه ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.

2006: اندکی بعد از جام جهانی 2006 تری با گرفتن بازوبند از دیوید بکام رسما به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب شود.

6: تری در دوران ملی خود 6 گل برای سه شیرها به ثمر رساند که همه آن ها در مسابقات دوستانه به ثمر رسیده اند.

2005: در سال 2005 تری به نخستین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی تبدیل شد که موفق می‌شود جایزه بازیکن سال اتحادیه را از آن خود کند.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی انگلیس اختصاصی چلسی ویژه لیگ برتر انگلیس جان تری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک