Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان تأکید کرد که در مصاف با حریفان آسیایی به بازیکنانش سخت نمی‌گیرد. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، هادی رضایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال نشسته کشورمان مقابل ژاپن در بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی مقابل ژاپن بسیار خوب بود و سعی کردیم در این دیدار هم سیاست جوانگرایی را در بازی حفظ کنیم تا جوانان تیم آماده رقابت‌های مهم آینده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهترین بازیکنان تیمش در دو دیدار اخیر مقابل کره جنوبی و ژاپن روی نیمکت حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: در مقابل تیم‌های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی‌گیرم، چرا که می‌خواهیم به این تیم‌ها احترام بگذاریم و سعی در افزایش اختلاف امتیاز نداریم تا روحیه تیم‌های مقابل حفظ شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان همچنین تصریح کرد: تیم ژاپن در بازی امروز روی دریافت خود کار کرده بود و انگیزه خوبی مقابل تیم ایران داشت، اما به دلیل اینکه ما حملات بهتری داشتیم توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در مورد قضاوت داوران در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی گفت: داوری‌ها بسیار ضعیف است و ما سعی کردیم در دیدارهای اخیرمان توقع چندانی از داوران نداشته باشیم.

انتهای پیام/

R1015145/P1435/S30,3,31,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازی‌های پاراآسیایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند