Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کارگری پیش از ظهر دوشنبه با بیان این مطلب که تولید و تأمین پایدار آب شرب موردنیاز شهروندان محترم جنوب شرق استان تهران با حفر، تجهیز و بهسازی چاه‌ها انجام می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی‌ها و باهدف مدیریت بحران خشک‌سالی در سال ۹۷ به‌منظور تولید و تأمین آب شرب مشترکان شرکت عملیات حفر، راه‌اندازی ۹ حلقه چاه و بهسازی و مهندسی مجدد ۱۵ حلقه چاه با آبدهی مجموع ۵۳۵ لیتر بر ثانیه از ابتدا سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران با اشاره به حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه جدید و بهسازی ۴ حلقه چاه در نیمه نخست امسال، افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده ۵ حلقه چاه جدید در شهرهای تحت پوشش با آبدهی ۱۲۰ لیتر بر ثانیه حفر، تجهیز و در مدار آب‌رسانی قرار گرفتند همچنین عملیات بهسازی و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه با به‌کارگیری روش‌های نوین مرمت چاه‌ها که دچار افت آبدهی شدند و با افزایش دبی ۱۱۰ لیتری انجام شد که در کل تولید ۲۳۰ لیتر آب بر ثانیه با اجرای این طرح‌ها در نیمه اول امسال محقق شد.

کارگری گفت: هم‌اکنون ۴ حلقه چاه جدید در شهرهای تحت پوشش در حال حفاری است که در نیمه دوم امسال با آبدهی ۸۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند و عملیات بهسازی و مهندسی مجدد پنج حلقه چاه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی نیز هم‌اکنون در حال اجراست که افزایش آبدهی ۱۲۵ لیتر بر ثانیه را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی تهران در پایان تصریح کرد: به‌منظور افزایش تولید ۱۰۰ لیتر آب در ثانیه برنامه بهسازی ۶ حلقه چاه در مهرماه آغاز و تا بهمن‌ماه سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 

کد خبر 4424181

منبع: مهر

کلیدواژه: آبفا حفر چاه علیرضا کارگری کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی مشهد شهرکرد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز اهواز و سایر شهرهای استان را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق و باد می باشد، موجب لطیف‌تر شدن هوای شهرهای استان  شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • بارش باران در خوزستان
  • تقسیم تهران به دو استان غربی و شرقی به کجا رسید؟
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران