Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسدپور مدیر پارک کوهستانی دراک گفت: پارک کوهستانی ۵۸۰ هکتاری دراک در منطقه‌ای به وسعت هزار ۱۰۰ هکتار بر اساس نظرسنجی کارشناسان به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی خاورمیانه و از نظر وسعت نیز نهمین پارک بزرگ دنیا بزودی تبدیل به منطقه گردشگری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک کوهستانی در ارتفاع هزار و ۸۵۰ متری وزش باد با سرعت ۷۰ و ۸۰ کیلومتر و نیز با داشتن گونه‌های متنوع گیاهی، درختی تأثیر مثبتی بر روی آب‌وهوای شیراز داشته و موردتوجه بسیاری از شهروندان و گردشگران است.

مدیر پارک کوهستانی دراک تصریح کرد: هرگونه ساخت‌وساز بلندمرتبه در پارک کوهستانی دراک با داشتن خاک مارن که ازنظر مهندسی غیرقابل‌کنترل است آسیب جدی به آب‌وهوا و نیز گونه‌های جانوری وارد می‌کند.

اسدپور بیان داشت: منطقه کوهستان دراک با ظرفیت پذیرایی از بیش از ۷ هزار نفر به‌ویژه در عصر جمعه نیاز به ایستگاه آتش‌نشانی دارد ودراین راستا به گفته سازمان عمران در مدت ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود.

مدیر پارک کوهستانی دراک اضافه کرد: برای تسریع در اجرای کامل این طرح باید هر هفته یک رویداد فرهنگی، ورزشی و تفریحی بدون آسیب رساندن به این منطقه زیبا و مفرح ونیز احداث پارکینگ، ایستگاه آتش‌نشانی، خودرو‌های برقی، موزه و نیز دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی و گردشگری باید در این منطقه اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه و معضل مطالبه ۴ میلیارد تومانی ۲۲ پیمانکار بدون عقد قرارداد اجرای طرح پارک کوهستانی دراک است، افزود: مطالبه پیمانکاران مشکل بسیاری را برای شورا و شهرداری ایجاد کرده و باید موردتوجه و بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ر

مطالبه ۴ میلیاردی ۲۲ پیمانکار بدون عقد قرارداد پارک دراک از شهرداری شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز مطالبات پیمانکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان

شهردار اصفهان در این مراسم با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان از امکانات تفریحی شهر گفت: مقرر شد تور‌های گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

علی قاسم‌زاده افزود: ۲ مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود که یکی از آنها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای نخستین پارک موضوعی نوری اصفهان در مجتمع گردشگری صفه گفت: این مجموعه نوری مساحتی بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با برخورداری از ۴۰ المان نوری موضوعی را در خود جای داده است.

سعید ساکت با اشاره به ۲۹ هزار ساعت اقدام فنی، عمرانی و تخصصی به منظور عملیاتی سازی این طرح، هدف از اجرای آنرا ارتقای خدمات گردشگری در مجتمع گردشگری صفه دانست.

او با اشاره به اقدامات زیرساختی، زیباسازی، عمرانی و فنی صورت گرفته برای راه‌اندازی بولینگ صفه در کلاس ملی و بین‌المللی گفت: مجموعه بولینگ صفه یکی از پرطرفدارترین سالن‌های تفریحی ورزشی این حوزه است که با مساحتی بیش از ۸۰۰ متر مربع پس از ۱۰ سال نسبت به به روزرسانی و حل معضلات زیرساختی آن اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری غذایی در ایستگاه یک و ۲ تله‌سی‌یژ ناژوان، خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا ضمن بهره‌گیری از مجموعه‌های غذایی برند و اصیل، اقدامات خلاقانه جدیدی در طراحی، تنوع غذایی و فضا‌های محیطی بکر در نظر گرفته شود.

او گفت: مجموعه غذایی ایستگاه یک تله کابین صفه با دارا بودن چشم انداز بام اصفهان، در مساحتی ۹۰۰ متری اجرا و اکنون آماده ارائه خدمات به گردشگران است. همچنین مجموعه غذایی دیگری در ایستگاه ۲ تله کابین صفه با مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع در دل کوه صفه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳