Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:48:13 GMT

برگزاری آزمون حفظ سالیانه قرآن ویژه طلاب لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۱۶۵۴

برگزاری آزمون حفظ سالیانه قرآن ویژه طلاب لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان امروز، 16 مهر در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون حفظ سالیانه قرآن ویژه طلاب خبر داد و گفت: این آزمون قرآنی بیستم مهرماه جاری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برای طلاب مدارس برگزار خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری مصاحبه برای بیش‌از 40 طلبه این استان برای ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت خبر داد و افزود: طلاب، ماه‌های گذشته با شرکت در کارگاه عمومی تلبس سرفصل‌های ویژه تبلیغ را زیر نظر اساتید حوزه فرا گرفتهاند و پساز موفقیت در مصاحبه عملی، برای تلبس به معرفی خواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، آزمون اطلاعات عمومی، قرائت نماز، متون دینی، قرائت و تفسیر قرآن، احکام و مسائل شرعی، ادعیه، آشنایی با مسائل روز جامعه و جهان، منبرداری و برخورداری از سلامت جسمانی را از شرایط تلبس طلاب برشمرد .

برگزاری کارگاه «بایسته‎های تبلیغ» ویژه طلاب
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که طلاب پس‌از موفقیت در مصاحبه 17 ربیعالاول امسال مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد، اضافه کرد: طلاب پساز تلبس، رسالت عملی خود که تبلیغ در محافل گوناگون است را آغاز خواهند کرد.
حجت‌الاسلام پیرمحمدی در ادامه از برگزاری کارگاه «بایسته‎های تبلیغ» برای یک‌صد نفر از طلابی که شرایط و ویژگی‌های تلبس را دارند، خبر داد و گفت: برای این تعداد طلبه نیز 25 مهرماه کارگاه بایسته‌های تلبس و تبلیغ برگزار خواهد شد و طلاب موفق در این کارگاه، برای مصاحبه عملی تلبس معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی حفظ طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی