Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی لحظاتی پیش تفاهمنامه همکاری میان سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن و پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور با هدف تأمین سلامت افراد حاضر در ایستگاه‌ها شامل کارکنان، استقبال‌کنندگان، مشایعت‌کنندگان، مسافران و کارکنان قطار همچنین امدادرسانی سریع و ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی جهت کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث در خطوط ریلی و یا وقوع حوادث طبیعی، غیرمترقبه و پرتلفات در سطح کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای همکاری مشترک در این تفاهمنامه شامل ارتقای دانش و مهارت پرسنل در خصوص کمک‌های اولیه و خودامدادی، استقرار پایگاه پیش‌بیمارستانی در ایستگاه‌های مورد توقف، تبدیل ۳۰ دستگاه سالن مسافری به ۱۵ دستگاه سالن مسافری اورژانس ریلی و ۱۵ دستگاه بیمارستان سیار ریلی، همچنین برقراری سیستم ارتباطی بین اورژانس و شرکت راه‌آهن، طراحی عملیاتی امدادخواهی از ۱۱۵، افزایش هماهنگی و برگزاری جلسات مشترک منطقه‌ای بین ۲ طرف، تجهیز ایستگاه‌ها و قطارها به اقلام امدادی است.

همچنین استفاده از تیم‌های واکنش سریع مواد خطرناک در حوادث پرمخاطره، آتش‌سوزی و مواد شیمیایی و اطلاع‌رسانی لازم درخصوص حمل ونقل محموله‌های مواد خطرناک در شبکه ریلی کشور از دیگر محورهای همکاری مشترک بین راه‌اهن و اورژانس در این تفاهمنامه است.

انتهای پیام/

288 / 161 اورژانس راه آهن وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه کاهش ریل حوادث کمک های اولیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اورژانس راه آهن وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه کاهش ریل حوادث کمک های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی