Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@03:25:20 GMT

ایزدیار: ۵ طلای دیگر هم می خواهم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۳۴۳۴

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما از اندونزی؛ شاهین ایزدیار بار دیگر صاحب مدال طلا شد تا به مدال آوری و پیشرفت کاروان ایران کمک کند.
او در مورد رقابت امروز خود گفت: «خدا را شکر که توانستم دومین مدال طلا را در ماده 100 متر S10 به دست بیاورم. البته به رکورد خودم نرسیدم و 10 صدم نسبت به آن رکورد کم آوردم اما برای من این مهم است که از روزهای قبل سر و حال تر هستم آن با توجه به سرماخوردگی که داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این روند روز به روز ادامه یابد و بتوانم مدال های بیشتری کسب کنم.»
برنده دومین مدال طلای بازی های پاراآسیایی 2018 در رشته شنا، ادامه داد: «من هنوز در 5 رشته دیگر می توانم کارم را ادامه بدهم و امیدوارم مردم ایران برایم دعا کنند تا بتوانم صاحب 5 مدال طلای دیگر شوم و برای ایران، افتخار به دست بیاورم.»
از ایزدیار در مورد استارت های سریع در لحظه شروع کارش پرسیدیم که گفت: «باید به خاطر این استارت های خوبی که در موردش صحبت می شود از امیرعلی سعادتمند مربی بدنسازم تشکر کنم. ایشان خیلی روی استارت هایم کار کردند و این نقطه قوت را از علم و دانش ایشان به دست آورده ام.»
شاهین در نهایت گفت: «مدال طلای روز نخست را به مهدی ضیایی مربی خوب خودم تقدیم کردم و مدال طلای دوم را تقدیم پدر و مادرم می کنم.»

سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار در قالب 41 کاروان ورزشي از 14 مهر در جاکارتاي اندونزي آغاز شده و تا 21 مهر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاراآسیایی ایزدیار مدال آوری ماده 100 متر استارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی