Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عبداللهی در این باره گفت: مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت برای بهره‎مندی هرچه بیشتر از توانمندی‎های علمی - پژوهشی و اجرایی مراکز دانشگاهی در انجام تحقیقات مرتبط با صنعت حفاری و هم‎افزایی میان صنعت و دانشگاه، نیازهای خود را در ۲ قالب پروژه‎های پژوهشی و پایان‎نامه‎های کارشناسی ارشد و دکترا فراخوان می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره پروژه‎های پژوهشی افزود: براساس نیازسنجی‎های انجام شده در سطح شرکت و تصویب شورای عالی پژوهش، فهرست پروژه‎های پژوهشی مورد نیاز شامل ۶ پروژه، نهایی شده و روی سایت شرکت در بخش پژوهش و فناوری قرار گرفته است.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در زمینه پایان‎نامه‎های کارشناسی ارشد و دکترا اظهار کرد: در این زمینه هماهنگی با معاونت‎های مدیرعامل و دریافت موضوع‎های کاربردی برای طرح موارد قابل اجرا در سطح تحصیلات تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: به این منظور، ۴۷ موضوع پایان‎نامه با حفظ اولویت‎های پژوهشی شرکت در رشته‎های مهندسی نفت (حوزه بالادستی)، فنی و مهندسی، زیست‎ محیطی و پسماند و مدیریت مالی تعریف شد.

عبداللهی گفت: در این بخش، محدودیت زمانی برای دریافت پیشنهادها، تعیین نشده است و استادان و دانشجویان علاقه‎مند می‎توانند پس از تکمیل فرم مشخص شده پیشنهادی تحصیلات تکمیلی، فرم الف (قابل دریافت از طریق سایت شرکت ملی حفاری ایران در بخش پژوهش و فناوری) و ارسال کتبی آن همراه با نامه رسمی از دانشگاه در فراخوان علمی پژوهشی شرکت کنند.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: این مدیریت در سال‎های گذشته، بیش از ۳۷۵ عنوان پایان‎نامه تحصیلات تکمیلی را حمایت کرده که سبب تولید دانش در بخش‎های مختلف شرکت شده است.

او ادامه داد: در این فراخوان، هدف، تعریف گردش کار جدید و تلاش در جهت‎دهی خروجی پایان‎نامه‎ها به سمت رفع نیازهای اولویت‎دار شرکت است.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران درباره نحوه ارزیابی پروپوزال‎های دریافتی هر ۲ بخش اظهار کرد: ذکر عنوان یک پروژه یا پایان‎نامه در این فراخوان یا ارائه پیشنهاد از سوی یک مجموعه علمی - دانشگاهی به هیچ وجه نشانه تعهد در امضای قرارداد نیست و موافقت نهایی با پروپوزال‎های ارائه شده به اعلام نظر کمیته‎های تخصصی و پیروی از همه ضوابط و دستورعمل‎های اجرایی در سطح شرکت ملی حفاری و شرکت ملی نفت ایران منوط است.

انتهای پیام/

169 / 161 فراخوان پژوهش شرکت ملی حفاری دانشگاه مهندسی ساخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فراخوان پژوهش شرکت ملی حفاری دانشگاه مهندسی ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، طی حکمی سیدروح اله ثمره هاشمی به سمت سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه استان خبرگزاری دانشجو، حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، طی حکمی سیدروح اله ثمره هاشمی به سمت سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه این دانشگاه منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر سیدروح اله ثمره هاشمی

با سلام و احترام


 با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشگاه، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری" پژوهشگاه منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی امور پژوهشی و فناوری و نظارت بر حسن اجرای امور، برنامه ریزی جهت بازنگری و در صورت لزوم اصلاح آیین نامه‌ها و شیوه نامه‌های پژوهشی، برنامه ریزی جهت گسترش فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری، برنامه ریزی جهت توسعه کیفی پژوهش‌ها و طرح‌های پژوهشی بیرونی با توجه به اثربخشی اقتصادی پژوهش ها، همکاری مشترک با مراکز پژوهشی و سازمان‌های مرتبط از اهم وظایف جنابعالی می‌باشد. امید است با توکل به خداوند متعال و جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران و کارشناسان محترم در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه برای توسعه فناوری و نوآوری در زمینه آب و فاضلاب
  • فراخوان دریافت پیشنهادهای فناورانه سرمایه‌ای برنامه هفتم توسعه کشور تمدید شد
  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • فعالیت ۲۴ تیم جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال جاری
  • نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • گام‌های موثر جهاد دانشگاهی برای رفع نیازهای کشور
  • امضای موافقت نامه توسعه زیست بوم داده و هوش مصنوعی
  • نگاهی به دستاوردهای جهاددانشگاهی در سالی که گذشت/ گام‌های موثر این نهاد برای رفع نیازهای کشور
  • سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد