Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما / معصومه ابتکار در اين مراسم با اشاره به اينکه سي در صد از پست هاي مديريتي دولت بايد در اختيار بانوان قرارگيرد افزود : اين يکي از سياست هاي دولت دوازدهم با هدف استفاده از تجربه بانوان تحصيل کرده است .
وي عدالت در مواجهه با جنسيت و ايفاي نقش مردان و زنان را در جامعه از ديگر سياست هاي دولت دانست و گفت : عدالت يکي ديگر از نمادهاي مردم سالاري ديني در تاسي از قرآن و سيره پيامبراکرم(ص) است که آن را سرلوحه کارخودقرار داديم و اين مهم را در سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري و رياست جمهوري به وضوح مي توان ديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم ابتکار در بخش ديگري با اشاره به طرح هاي توان افزايي بانوان بعنوان يکي از اولويت هاي کاري معاونت امور بانوان و خانواده رياست جمهوري افزود : طرح هاي توان افزايي بانوان در زمينه هاي مختلف آموزش مشاغل / توليد و بازاريابي در حال اجراست و در بودجه سال آينده هم اعتباراتي براي اين طرحها اختصاص خواهديافت .
در اين مراسم که در حاشيه نشست شوراي اداري شهرستان بهارستان برگزار شد از هفت بانوي نمونه اين شهرستان ازجمله : مادرشهيد / مولف کتاب / کار آفرين / فعال صنايع دستي / ورزشکار و نابيناي موفق تقدير به عمل آمد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرستان بهارستان خبرگزاري صدا و سيما بانوان معاون رئيس جمهور توان افزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها