Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسامی ۳۰ نامزد نهایی کسب توپ طلای ۲۰۱۸ توسط فرانس فوتبال اعلام شد.

بر این اساس بیل، بنزما، آگوئرو، آلیسون، کاوانی، رونالدو، کورتوا، فرمینو، دی بروین، گودین، گریزمان، هازارد، ایسکو، هری کین، کانته، مانژوکیچ، لوریس، امباپه، مانه، مارسلو، مسی، مودریچ، نیمار، اوبلاک، پوگبا، راکیتیچ، راموس، صلاح، سوارز و واران 30 نامزد نهایی کسب توپ طلای 2018 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فوتبالیست‌های مشهوری که موزه شخصی دارند+تصاویر

نظر جالب کاکا درباره برنده توپ طلای 2018

رونالدو، صلاح و مودریچ، نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال جهان / غیبت مسی پس از ۱۲ سال در جمع برترین های سال

انتهای پیام/

نامزدهای کسب جایزه توپ طلای 2018

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو درحالی‌که دوباره به کسب یک جام نزدیک است، پیام «بزن بریم» را در رسانه‌های اجتماعی‌اش به صدا در آورده است‌‌.

رونالدو که اخیرا دو جام مهم را از دست داده امید دارد که حداقل این فصل یک جام کسی کند. او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین و در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به الهلال، باخته است.

النصر در شب گلزنی رونالدو در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 مقابل الخلیج برنده شد. رونالدو از زمان انتقال به عربستان، تنها یک جام، جام قهرمانان باشگاه‌های عرب در سال 2023، را به دست آورده است.

او این شانس را دارد که در سال 2024 حداقل به یک جام برسد و به همین دلیل هیجان خود را در رسانه‌های اجتماعی‌اش بازتاب داد: «فینال جام پادشاهی! بزن بریم!"

النصر در مرحله فینال باید به مصاف الهلال برود و رونالدو این شانس را دارد تا شکست قبلی مقابل این تیم را جبران کند. رونالدو با 45 بازی در تمامی رقابت‌ها به آمار 44 گل رسیده است.

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس