Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه بر تلاش ایران برای حفظ برجام تأکید کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی لاریجانی (دوشنبه‌شب، ۱۶ مهر ماه) در حاشیه برگزاری سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در دیدار با رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه ضمن تشکر از روسیه به عنوان بنیانگذار برگزاری اجلاس اوراسیا گفت: شما ایده خوبی را پرورش دادید، از برگزاری نشست اخیر کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی و فدراتیو روسیه که ماه گذشته در استان ولگوگراد روسیه برگزار شد، تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، وی افزود: دو پارلمان برای حمایت از روابط دو کشور و توافقات فی‌مابین روسای جمهور و دستگاه‌های دولتی دو کشور در خصوص اجلاس مبارزه با تروریسم تلاش زیادی کردند.

لاریجانی تصریح کرد: رفتار آمریکایی‌ها در مسائل بین‌المللی خیلی تندتر و با مشکل‌تر شده است، ما برای حفظ برجام همچنان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم اروپایی‌ها به تعهدات خود هر چه سریعتر عمل کنند، ضمن اینکه همکاری اقتصادی و بازرگانی بعد از توافقات ولگوگراد به خوبی در جریان است.
در پایان طرفین در این نشست بر اهمیت برگزاری دومین اجلاس مبارزه با تروریسم و افراط گرایی که در سطح روسای برخی پارلمان‌های کشورهای منطقه برگزار خواهد شد، تأکید کردند.

کد خبر: ۵۴۹۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس مجلس علی لاریجانی توافق هسته ای برجام روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی

وزیر امور خارجه ایران در اولین دیدار خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود سامح الشکری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، شب گذشته، وزیر امور خارجه ایران در راس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا وارد این کشور آفریقایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش‌نویس قطعنامه فلسطین، پیش‌نویس بیانیه بانجول و پیش‌نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌نماید.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی