Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:06:13 GMT

دروغ عضو جبهه پایداری این بار علیه لاریجانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۰۰۲

ساعت24-وزیر دولت احمدی نژاد و عضوجبهه پایداری در مجلس در اظهاراتی که خبرگزاری ایرنا آن رامنتشر کرده است، دروغ خنده داری را در باره نحوه اداره جلسه دیروز مجلس به علی لاریجانی نسبت داده است.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان گفته است: "لاریجانی قبل از رای گیری اعلام کرد دولت و مجلس موافق رای گیری است، نمایندگان اعلام رای بفرمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چه حرفی است که رئیس مجلس بیان کرد تا زمانی که مجلس رای نداده ، از کجا معلوم که مجلس موافق است . لاریجانی باید در مورد تصویب پاسخگو باشد."

این اظهارات عضو جبهه پایداری در حالی است که طبق یک عرف پارلمانی از سالهای نخست تشکیل مجلس شورای اسلامی، هنگام بررسی طرحها و لوایح، وقتی اظهارنظر نمایندگان موافق و مخالف پایان می یابد رئیس مجلس از سخنگوی کمیسیون تخصصی و نیز نماینده دولت دعوت می کند نظر خود را در باره طرح یا لایحه بیان کنند. پس از این اظهارنظر ، رئیس از نمایندگان می خواهد رای خود را ابراز کنند. در همین حال رئیس مجلس نظر کمیسیون تخصصی و نماینده دولت را برای اطلاع نمایندگان بیان می کند.

دیروز و به هنگام رای گیری برای لایحه CFT دقیقا عرف همیشگی تکرار شد اما نماینده کرمان، سخنان لاریجانی را تحریف کرده و با تغییر دادن واژه "کمیسیون" به "مجلس"، دروغی آشکار را به رئیس مجلس نسبت داده است.

گفتنی است اعضای جبهه پایداری در جلسه دیروز نهایت سعی خود را برای عدم تصویب لایحهCFT به کار بردند و حتی حرکات خشمگینانه نظیر پاره کردن اوراق در محل نطق، فریادهای متعدد و برهم زدن نظم و ... از خود نشان دادند. این خشم وقتی بیشتر شد که رئیس مجلس نامه رئیس دفتر مقام معظم رهبری را در باره بیطرف بودن معظم له در باره لایحهCFT قرائت کرد. اعضای جبهه پایداری که از مدتها پیش به دروغ اعلام می کردند نظر رهبرانقلاب مخالف لایحه مزبور است با روشن شدن دیدگاه ایشان، خشمگین تر شدند.

یادآور می شود محمدمهدی زاهدی زمانی که وزیر علوم دولت نهم بود، خود را نابغه ریاضی جهان معرفی می کرد که بعدا نادرستی این ادعای وی آشکار شد

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی