Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: عشایر عضو گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور در رزمایش‌های سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ که از تاریخ ۹ شهریور تا ۹ مهر در مراکز استان‌ها برگزار شد، حضور گسترده و دشمن‌شکن داشتند. سردار «نصرت‌الله سیف» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج عشایر کشور در جریان رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ اظهار کرد: پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج عشایری سراسر کشور با تشکیل گروه‌های جهادی، ضمن خدمت‌رسانی به عشایر محروم، در سایر مناطق محروم کشور نیز حضور یافتند و به خدمت‌رسانی‌های گسترده در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عشایر عضو گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور نیز در رزمایش‌های سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ که از تاریخ ۹ شهریور تا ۹ مهر در مراکز استان‌ها برگزار شد، حضور گسترده و دشمن‌شکن داشتند.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور همچنین گفت: ۱۶ یگان از ۱۰ استان عشایرنشین به نمایندگی از عشایر سراسر کشور، در همایش بزرگ ۱۰۰ هزاری استادیوم آزادی که با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، حضور پیدا کرده و بیعت خود را با، ولی امر مسلمین جهان تجدید کردند.

سردار سیف در پایان در خصوص حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز و واکنش عشایر و ایلات خوزستان به این حمله گفت: تمام سران طوائف و ایلات و همچنین همه ریش‌سفیدان و بزرگان استان خوزستان بلافاصله پس از حمله تروریستی ۳۱ شهریور، ضمن محکومیت شدید این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه، با حضور خود در مراسم‌های عزاداری و تشییع شهدای این حمله تروریستی، با خانواده‌های داغ‌دیده اعلام همدردی کرده و جهت مبارزه با تکفیری‌ها آمادگی خود را بیان داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج عشایر عشایر کشور عشایر استان خوزستان حمله تروریستی 31 شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در راستای توسعه، تبیین اهمیت مهارت آموزی و توانمند سازی روستاییان و عشایر استان در سال گذشته تعداد چهار هزار و۲۸۸ نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی افزود: این آموزش‌ها در قالب ۷۵۰ هزار و ۹۹ نفر ساعت در حرفه‌هایی از قبیل پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش گیاهان دارویی، زعفران کاری، سرمه دوزی، خیاطی، قالیبافی و… بوده است.

ملایی هزاروندی، اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در روستاهای خوزستان را بر مبنای نیاز بازار کار و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه برشمرد و اظهار کرد: آموزش و ارتقای مهارت روستاییان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است.

وی با اشاره به اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در آموزش به روستاییان، عشایر و مناطق محروم گفت: اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتر آموزش‌های مهارتی، کمک به توسعه اقتصادی، عدالت آموزشی در مناطق روستایی، توانمندسازی زنان روستا، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های خانوار و در نهایت ماندگاری ساکنان در روستاها از اهداف اجرای آموزش مهارتی در این مناطق است.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در روستاها نیازمند توسعه و تقویت است، تاکید کرد: ارتقای مهارت‌های شغلی و مهارتی در بین روستاییان و عشایر نقش مهمی را برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها دارد و از این رو دهیاران روستاها می‌توانند در نقش روایتگران و تبیین این حوزه ظاهر شوند و فنی حرفه‌ای را در تحقق اهداف یاری کنند.

کد خبر 6090281

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است