Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت گفت: روش پروآرچ روشی نوین در کاشت ایمپلنت‌های دندانی یک فک است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معتمدی متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت با اشاره به برگزاری سمپوزیوم دو روزه ایمپلنت‌های تمام فک یا فول آرچ گفت: بازسازی دندان‌ها در افرادی که تمام دندان‌های یک فک خود را از دست داده اند یا در آینده از دست می‌دهند جزو پیچیده‌ترین درمان‌های ایمپلنت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این افراد نیاز است که دندان‌ها جایگزین و بافت استخوانی و لثه از دست رفته فک بازسازی شوند؛ همچنین فرم صورت و زیبایی آن به طور طبیعی بازسازی شود و برای بازسازی تمام دندان‌های یک فرد معمولا نیاز به همکاری تیمی از متخصصان و از گروه‌های مختلف دندانپزشکی است.

معتمدی با بیان اینکه در این سمپوزیوم دو روزه روش اشترومن-پروآرچ معرفی می‌شود، گفت: ما در این سمپوزیوم تلاش می‌کنیم طبقه‌بندی‌ها و پروتکل‌های درمانی که در این زمینه وجود دارد را معرفی کنیم، زیرا همانطور که گفته شد بازسازی تمام دندان‌های یک فرد بسیار پیچیده بوده و درمان بر اساس پروتکل‌ها و طبقه‌بندی‌ها بسیار حائز است.

روش مدونی برای بازسازی دندان وجود ندارد

این متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت ادامه داد: در بسیاری از روش‌های درمانی برای بازسازی دندان‌های کل فک پروتکل یا روش مدون وجود ندارد، اما روش اشترومن-پروآرچ کاملا مدون و مبتنی بر مدارک علمی است و این موضوع به دندانپزشکان کمک می‌کند تا با یک روش مدون، پیچیده‌ترین درمان‌ها را با نتایج قابل پیش‌بینی برای بیماران انجام دهند.

وی اظهار کرد: سمپوزیوم ایمپلنت‌های تمام فک ۱ تا ۲ آذرماه در تهران - مرکز همایش‌های بین المللی رایزن و در دو روز کامل کاری برگزار می‌شود و ۶ نفر از اساتید مطرح کشور در رشته‌های پریودنتیکس، جراحی فک و صورت و پروتز‌های دندانی شرکت دارند. همچنین متخصصان خارجی در این سمپوزیوم به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در مجموع سمپوزیوم با ۱۳ سخنرانی و حضور اساتید برجسته خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه در طول دو روز سمپوزیوم، روش اشترومن-پروآرچ به طور عملی به دندانپزشکان معرفی می‌شود، گفت: در این سمپوزیوم دو بیمار با روش درمانی پروآرچ درمان می‌شوند که در روز اول بیمار با روش آنالوگ و در روز دوم با روش دیجیتال درمان خواهند شد و هر دو بیمار در نهایت در همان روز دندان‌های خود را تحویل می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیماری های لثه روش های ایمپلنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مواد موجود در عسل به صورت طبیعی، دهان، دندان و روده را محافظت و ضد عفونی می کند و باعث سفیدی طبیعی دندان ها نیز می شود؛ عسل تنها ماده غذایی شیرین جهان است که علاوه بر مصرف به عنوان یک ماده غذایی بسیار لذیذ، موجب زیبایی، انرژی و شادابی نیز می شود.

بیشتر بخوانید: پرورش زنبور عسل در خراسان شمالی فایده موم عسل برای دندان

مصرف موم عسل برای پیشگیری از ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی سودمند است؛ غلظت های مختلف عصاره موم عسل، باعث توقف رشد و یا نابودی میکروب های اصلی ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی موسوم به باکتری «استرپتوکوکوس موتانس» می شوند.

قندهای موجود در عسل با شیرینی فراوانی که دارند به دندان ها هیچ صدمه ای نمی زند، بلکه می تواند آن ها را سفید و لثه ها را محکم سازد؛ چنانچه شکر مدتی در دهان بماند به وسیله باکتری تجزیه شده و موجب ایجاد اسید لاکتیک در دهان می شود که برای دندان ها مضر است، اما عسل بر خلاف شکر چون دارای یک نوع آنتی بیوتیک طبیعی است، هیچ گونه اسیدی در دهان تولید نکرده و دندان ها را ضد عفونی می کند، به همین دلیل مصرف آن برای دندان ها، به ویژه در اطفال نه تنها هیچ ضرری نداشته بلکه مفید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229074 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟