Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:49:34 GMT

بررسی تطبیقی نظریه تجدد امثال و حرکت جوهری

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۶۰۶۲

بررسی تطبیقی نظریه تجدد امثال و حرکت جوهری

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست علمی «بررسی تطبیقی نظریه تجدد امثال و حرکت جوهری»، حجت الاسلام حمید پارسانیا، حسن رمضانی و عبدالرسول عبودیت در محورهای طرح پیشینه و تبیین نظریه حرکت جوهری؛ تبیین نظریه تجدد امثال و حقیقت آن و بیان تفاوت و یا شباهت­‌های این دو نظریه از حیث ماهیت حرکت و قلمرو آن دو و…  سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی نشست بررسی تطبیقی نظریه تجدد امثال و حرکت جوهری را حجت‌الاسلام والمسلمین علی امینی‌نژاد بر عهده دارد و شرکت در این نشست برای عموم برادران و خواهران آزاد است.

این نشست از ساعت ۹ الی ۱۲ در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی واقع در خیابان ۱۹ دی، کوچه ۱۰، کوچه ۲ برگزار می­‌شود.

کد خبر 4425415

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رمضانی حمید پارسانیا اربعین ۹۷ معرفی کتاب فعالیت های قرآنی فلسفه اربعین حسینی قرآن قرآن کریم مسابقات قرآنی اربعین 97 نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی علوم انسانی انقلاب اسلامی ایران تصوف نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) از سوی نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان برگزار می‌شود.

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) با حضور کارشناسان محمداسحاق ذاکری استاد روح الله روحانی و دبیری علمی محمدکریم امیری فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در کابل برگزار می‌شود.

این نشست به نشانی کابل، دهبوری، چهارراهی شهید، دانشگاه جامعه المصطفی (ص) - افغانستان، طبقه چهارم، سالن دفاعیه برپا شده و علاقه مندان از پخش آنلاین نیز می‌توانند از این نشست بهره مند شوند.

آدرس پخش آنلاین:

www.facebook.com/miukabul

https://meet.google.com/fpg-bkxs-vjb

کد خبر 6095679 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است