Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بارندگی شدید 48 ساعته جمعه و شنبه گذشته در مناطق مختلف مازندران علاوه بر خسارت بر واحد های مسکونی به بخش های کشاورزی ،راههای روستایی، چندین دهنه پل ارتباطی اصلی و فرعی، تاسیسات آب، برق و مخابرات نیز خسارت زد.
مجتبی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه روز اخیر امدادرسانی به 6 هزار نفر از آسیب دیدگان سیلاب در مناطق مختلف مازندران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اسکان اضطراری 312 خانوار، تخلیه آب از 393 واحد منازل مردم با استفاده از یکصد دستگاه موتور پمپ لجن کش، انتقال 14مصدوم به مراکز درمانی، رهاسازی 102دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب را از کمک های امدادی به سیل زدگان برشمرد.
اکبری گفت که سه هزار و 400 قوطی انواع کنسرو ،2 هزار و 800 کیلو برنج، 950 کیلو نایلون ، یکهزار و 177تخته موکت ، 2 هزار و 424 تخته پتو، یکهزار و 350 کیلو حبوبات، یکهزار و 300 کیلو قند و شکر ، یکهزار و 500 بسته نان ،570 کیلو چای ،640کیلو روغن نباتی ،2 هزار و 800 بسته آب معدنی و 330 کیلو خرما هم در میان سیل زدگان توزیع شد.
وی از توزیع دهها بسته بهداشتی و مواد شوینده ، پوشاک، ست ظروف، چادر امدادی، چراغ والور و کلمن آب نیز در میان سیل زدگان خبر داد و افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به نیازهای امدادی هم استانی های متاثر از سیلاب در اسرع وقت پاسخ می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات بیش از 570 نفر از نجاتگران و امدادگران و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مازندران با استفاده از 17 دستگاه آمبولانس و 80 دستگاه انواع خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند و در یک مرحله نیز از ظرفیت بالگرد امدادی هلال احمراستان نیز استفاده شد.
با توجه به خسارت شدید سیل به بخش های مختلف استان مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران به همراه محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری به عنوان بازرس ویژه از سوی دولت روز گذشته به صورت میدانی از مناطق سیل زده بازدید کردند.
استاندار مازندران گفت که بزودی اولین پشتیبانی مالی برای سیل زدگان استان با تخصیص اعتبارات از سوی دولت عملیاتی می شود.
بر پایه گزارش هواشناسی مازندران در کمتر از 24 ساعت نخست بارندگی اخیر حدود 280 میلیمتر باران در رامسر بارید که در 25 سال اخیر بی سابقه بود و سیل و سیلاب نیز نتیجه شدت بارندگی و تداوم آن بوده است.
6990/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 جمعیت هلال احمر سیل قند مدیرعامل جمعیت هلال احمر مراکز درمانی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی اضافه کرد: در ۶ مورد آبگرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سرفیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام آبادغرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متاثر از این آبگرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحد‌های مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند یادآور شد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوار‌های حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

محمدی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت افزود: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده