Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:21:54 GMT

مدیرانی که به حضور زنان اعتقاد ندارند بیمارند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۷۶۷۱

مدیرانی که به حضور زنان اعتقاد ندارند بیمارند

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری البرز با تأکید بر حضور زنان شایسته در عرصه‌های مدیریتی خاطرنشان کرد: مدیرانی که به حضور زنان در این عرصه اعتقاد ندارند بیمارند و باید با اقدامات روانشناختی درمان شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبادالله کامکار در همایش هم‌اندیشی مدیران زن استان البرز که امروز سه‌شنبه 17 مهرماه در استانداری البرز برگزار شد، گفت: بحث در مورد عدم شایسته‌سالاری نه فقط در ایران بلکه در کل جهان وجود دارد و ما زمانی می‌توانیم این مشکل به خصوص در حوزه بانوان را رفع کنیم که ساختاری برای شناسایی افراد شایسته ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامکار افزود: سامانه دولت‌زنان که در البرز راه‌اندازی شده یکی از مواردی است که می‌تواند به شناسایی زنان توانمند برای حضور در عرصه‌های مدیریتی کمک کند.

این مسئول از باز شدن فضا برای ارتقاء مدیران زن در عرصه‌های مدیریتی گفت و تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های باز شدن این فضا، دستور رئیس جمهور برای اختصاص 30 درصد از مناصب مدیریتی به زنان است.

کامکار اعلام کرد: ارتقای زنان در ادارات استان و تعداد زنانی که به عنوان مثال از کارشناس به کارشناس مسئول ارتقاء می‌یابند هم از جمله مواردی است که در ارزیابی ادارات استان حتماً لحاظ خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زنان منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید